0

سرویس اشتراکی تیک تاک به تقلید از ایکس معرفی می‌شود

سرویس اشتراکی تیک تاک به تقلید از ایکس معرفی می‌شود
بازدید 151


سرویس اشتراکی تیک تاک معرفی شد. شبکه اجتماعی چینی ویدئومحور تیک‌تاک، حالا به تقلید از ایکس سرویس اشتراکی خود را راه‌اندازی کرد.

سرویس اشتراکی ایکس مدتهاست برای کاربران در دسترس قرار دارد و می‌توان با پرداخت مبالغی از ویژگی‌ها و امکانات بیشتر این شبکه اجتماعی بهره برد. حال خبر رسیده که سرویس اشتراکی تیک تاک نیز به تقلید از ایکس به‌زودی معرفی می‌شود. گفتنی‌ست که کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند با پرداخت حدوداً 5 دلار در ماه از خدمات بدون تبلیغات تیک‌تاک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: جریمه 367 میلیون دلاری تیک تاک به دلیل نقض قوانین حریم خصوصی اروپا

سرویس اشتراکی تیک تاک به زودی راه‌اندازی می‌شود

تیک‌تاک محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان برای انتشار و تماشای محتوای ویدیویی کوتاه محسوب می‌شود. تهدید این پلتفرم به‌قدری جدی شده که سایر رسانه‌های اجتماعی مجبور شدند امکان انتشار و ویرایش ویدیوهای کوتاه را به کاربرانشان ارائه دهند. بدین‌ترتیب اثرگذاری تیک‌تاک بر شبکه‌های اجتماعی دیگر غیرقابل کتمان است. اکنون تیک‌تاک تصمیم دارد با الهام‌گرفتن از ایکس (توییتر سابق) سرویس اشتراکی ماهانه‌‌ای ارائه کند تا کاربران بتوانند از تجربه‌ بدون تبلیغات این پلتفرم لذت ببرند.

سایت Androidauthority با تجزیه‌وتحلیل کدهای جدیدترین نسخه‌ تیک‌تاک دریافت این شبکه‌ اجتماعی قصد دارد طرح اشتراک ماهانه‌ بدون تبلیغات را به‌عنوان گزینه‌ای جدید در اختیار کاربران خود قرار دهد.

نسخه‌ جدید تیک‌تاک امکان خرید اشتراک را برای برخی افراد فعال کرده است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، کاربران ایالات‌ متحده برای خرید این سرویس در مرحله‌ آزمایشی باید ماهانه ۴٫۹۹ دلار پرداخت کنند.

سرویس اشتراکی تیک تاک به زودی راه‌اندازی می‌شود

در لحظه‌ نوشته‌شدن این مقاله، تیک‌تاک هیچ اطلاعیه‌ای درمورد سرویس اشتراکی جدید خود منتشر نکرده و بنابراین فرض می‌کنیم ویژگی مذکور درحال‌حاضر فقط در حالت آزمایشی فعال شده است. از طرفی امکان دارد سرویس اشتراکی، پس‌ از انتشار عمومی با قیمتی متفاوت دردسترس کاربران قرار گیرد.

درآمد اصلی تیک‌تاک از تبلیغات تأمین می‌شود. این پلتفرم اجتماعی چند مکانیزم تقسیم درآمد نیز دارد و بخشی از آن را به تولیدکنندگان محتوا پرداخت می‌کند. علاوه‌براین کاربران می‌توانند برای حمایت از محتواسازان موردعلاقه‌ خود در این شبکه‌ اجتماعی، به‌طور مستقیم اشتراک آنها را خریداری کنند.

شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نیز سرویسی به‌نام X Premium دارد که علاوه‌بر حذف تبلیغات، مزیت‌های دیگری مثل دسترسی به سرویس درآمدزایی را به کاربران ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سرویس اشتراکی تیک تاک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید