0

سرویس آنلاین دیزنی بالاخره نتفلیکس را کنار زد!

سرویس آنلاین دیزنی بالاخره نتفلیکس را کنار زد!
بازدید 200


دیزنی بالاخره نتفلیکس را کنار زد تا برای اولین بار نتفلیکس در جایگاه دوم قرار بگیرد. باید دید نتفلیکس برای جذب مخاطب سرویس استریم خود چه برنامه‌ای دارد.

این روزها سرویس استریم نتفلیکس حال و روز خوشی ندارد، این استریم در سال جاری میلادی تعداد زیادی از مخاطبینش را از دست داده و همین امر باعث شده است، مدیران نتفلیکس در سرمایه‌گذاری‌هایشان تجدید نظر کنند.

آبان تتر

به عنوان نمونه، دیگر شاهد ساخت فیلمی مانند مرد ایرلندی از نتفلیکس نخواهیم بود؛ اثری که هزینه 250 میلیون دلاری روی دست این استریم گذاشت؛ اما فروش کمی داشت. حال شبکه آنلاین دیزنی گزارشی از آمار مخاطبانش در سه ماهه سوم سال جاری ارائه داده که نشان می‌دهد، امپراطوری نتفلیکس دیگر دست نیافتنی نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های نتفلیکس

دیزنی بالاخره نتفلیکس را کنار زد

با اینکه وال استریت ژورنال در مقاله‌ای پیش‌بینی کرده بود که سرویس آنلاین دیزنی پلاس در سه ماهه سوم سال 2022، 10 میلیون کاربر جدید جذب خواهد کرد؛ اما در گزارشی که اخیرا توسط دیزنی منتشر شده است، مشخص شده که این شبکه موفق به جذب 14/4 میلیون کاربر جدید شده است. حال مجموع کاربران این استریم به عدد 152 میلیون کاربر رسیده است.

از طرف دیگر، شرکت دیزنی آمار کاربران دیگر استریم‌های خود را نیز منتشر کرده است. استریم هولو با جذب 800 هزار کاربر جدید، تعداد مشتریکنش را به عدد 46/2 رسانده است. ESPN Plus نیز توانسته تعداد کاربرانش را به عدد 22/8 برساند. بنابراین تعداد کاربران استریم‌های دیزنی برای اولین بار به عدد 221 میلیون کاربر رسیده است. این درحالیست که نتفلیکس 220/7 میلیون کاربر دارد. هر چند بر اساس گزارش‌ها، همچنان نتفلیکس در امریکای شمالی یکه‌تاز و موفق است.

دیزنی بالاخره نتفلیکس را کنار زد

از طرف دیگر، دیزنی به فکر تغییراتی در قیمت‌های اشتراک ماهیانه‌اش است. بر اساس آنچه اعلام شده، استریم دیزنی پلاس هزینه اشتراک ماهیانه خود را به 7/99 دلار افزایش داده است.

البته این نوع اشتراک شامل پیام‌های بازرگانی میان برنامه‌ها نیز می‌شود؛ اما کاربرانی که می‌خواهند آثار منتشر شده در دیزنی پلاس را بدون مزاحمت تبلیغات ببیند، باید 10/99 دلار پرداخت کنند. این هزینه برای سرویس هولو بیشتر هم است. بر طبق خبرها، هولو برای پخش آثار همراه با تبلیغات اشتراک ماهیانه 7/99 دلار را در نظر گرفته است و برای نسخه پریمیوم مشترکین باید 14/99 پرداخت کنند.

باید خاظر نشان کرد، افزایش هزینه اشتراک ماهیانه برای دیزنی پلاس از 8 دسامبر (17 آذر) و برای استریم هولو 10 اکتبر (18 مهر) رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اینکه دیزنی بالاخره نتفلیکس را کنار زد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید