0

سرنا امینی کیست ؛ بیوگرافی و تصاویر جذاب او را از دست ندهید!

فیلم رقص سرنا امینی
بازدید 203


سرنا امینی بلاگر و طنز پرداز بوده که به عنوان چهره جدید در اینستاگرام طرفدار و فالور های میلیونی دارد. در ادامه برای دانستن بیوگرافی وی، با مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه باشید.

آبان تتر

سرنا امینی متولد 28 دی 1372 در شهر مشهد که واینر و چهره اینستاگرامی است. تحصیلات آکادمیک وی در رشته عکاسی دیجیتال است که توانسته با ساخت ویدیو های طنز در سوشال مدیا و اینستاگرام مشهور شود. در حالی که او پیشنهادی برای کار حرفه‌ای در عرصه‌ی بازیگری را دارد و همچنین او مادر است.

سرنا امینی کیست

سرنا فرزند سوم خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر دارد، سلین امینی، خواهر سرنا میکاپ آرتیست است.

در سال 98 وقتی 26 سال داشت فعالیت خود را با ساخت کلیپ و دابسمش آغاز کرد. آن موقع فقط 24 نفر فالوور داشت. بعد از آن با حمایت و تشویق خانواده ساخت کلیپ را شروع کرد و بعد از چند ماه شناخته‌تر شد و تعداد فالور‌هایش میلیونی شد.

قبل از شروع این کار مربی ایروبیک بوده و همیشه آرزو این را داشته تا بتواند بازیگر شود. وی با دیدن هر فیلم و سریالی این حسرت در دلش می‌آمد که دلش میخواهد بازیگر شود برای همین فضای شبکه اجتماعی را به عنوان فرصتی برای دیده شدن دید و از آن جا به ساخت کلیپ های طنز شروع کرد.

سرنا امینی
سرنا امینی به همراه همسرش

سرنا چند سال پیش ازدواج کرده است و برخی کلیپ ها را به همراه همسرش می‌گیرد. ثمره ازدواج آن‌ها یک فرزند پسر است. ماجرای آشنایی او با همسرش مربوط به زمانی می‌شود که سرنا در یک عکاسی مشغول به کار بوده و در آن جا به واسطه یک خانم ماجرای آشنایی او با همسرش آغاز می‌شود و بعد از سه جلسه خواستگاری آن دو با هم ازدواج می‌کنند. خانم موجب آشنایی او با همسرش می‌شود.

علی عبدالمالکی یکی از خواننده‌های مورد وی بوده و زمانی که این خواننده سرنا را در اینستاگرام فالو کرد، او گفت:

بهترین اتفاق برای من فالو کردنم توسط ایشان بود.

بازیگران ایرانی مورد علاقه سرنا نوید‌محمدزاده، بهرام افشاری و حامد بهداد هستند. در بین بازیگران هندی هم کاجول، شاهرخ خان و سلمان خان را خیلی دوست دارد. سرنا گفته است:

از بین بازیگران خانم ایرانی هم ترانه علیدوستی و پریناز ایزدیار را واقعا دوست دارم.

فیلم رقص سرنا امینی

قبل از شروع کارش به عنوان یک بلاگر، از زمان دبیرستان به عنوان عکاس در مجالس عروسی کار می‌کرده است. ایده همه کارهایش را خودش به صورت کامل انجام می‌دهد:

صفر تا صد ایده تا ادیت کلیپ هایم را خودم انجام می دهم، البته همسرم هم کمک می‌کند اما تمام ایده را خودم می‌نویسم و شاخ و برگ بهش می‌دم.

سرنا از فوبیای پرواز و هواپیا می‌گوید:

فوبیای هواپیما دارم، نه اینکه برم تو هواپیما سقوط کنم که البتم اونم هست ولی بیشتر از اینکه هواپیما بیاد تو صورتم یا خونمون بخوره، می‌ترسم! وای!

گفته شده که در فیلم سلام بمبئی‌ 2 ساخته آقای قربان محمد پور با سرینا امینی صحبت‌هایی شده است. اما هنوز نمی‌توان با اطمینان رای قطعی داد.

سرنا امینی

علاوه بر تمام این‌ها، سرنا درباره فوتبال گفته است:

درباره فوتبال نظری ندارم و اهل فوتبال نیستم و طرفدار استقلای و پرسپولیس نیستم و بازیکنانی که می‌شناسم فقط خداداد عزیزی و علی دایی هستند.

سرنا آدمی بشدت احساسی و در عین حال جدی هست و برخلاف چیزی که دیگران تصور می‌کنند. فیلم هندی زیاد میبیند و اهل غم و گریه است.

سرنا امینی

او درباره سبک بازیگری مورد علاقه اش گفت:

برای بازیگری سبکی که خیلی به آن علاقه دارم، بازی جواد عزتی هست، هم در طنز محشره و هم در کار جدی عالی هستند. دوست دارم مردم هم نیز مرا به عنوان یک بازیگر اینطور بشناسند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های این بلاگر موفق ایرانی را مشاهده کنید.

 

اخبار بیشتر:

.

نظر شما کاربران عزیز درباره سرنا امینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید