0

سردار آزمون پدر شد ؛ همسر روسی سردار آزمون چه کسی است؟

سردار آزمون پدر شد ؛ همسر روسی سردار آزمون چه کسی است؟
بازدید 251


سردار آزمون پدر شد .  دادگاهی در روسیه علیه مهاجم تیم ملی ایران رای داد و آزمون یک ماه فرصت دارد تا به این رای اعتراض کند. در ادامه این مطلب همراه باشید.

سردار آزمون از سال گذشته درگیر یک پرونده قضایی در روسیه است. دختری به نام آلیا که در زمان حضور سردار در روسیه، با وی در رابطه بود، مدعی شد سردار آزمون پدر فرزند او است. قاضی دادگاه رسیدگی به شکایت زن روس از سردار آزمون، مهاجم ملی پوش ایرانی را محکوم کرده و هویتش را به عنوان پدر فرزند احراز کرده است.

مستر بلیط

سردار آزمون پدر شد ؛ همسر روسی سردار آزمون چه کسی است؟

دادگاه رای به پرداخت غرامت داده و اکنون سردار آزمون ۳۰ روز فرصت اعتراض و فرجام خواهی دارد.

پیش تر سایت اسپورت اکسپرس روسیه در گزارشی ادعا کرده بود سردار آزمون با دختری در کازان روسیه رابطه داشته و این زن فرزندی به دنیا آورده که اکنون پنج ماهه است و درخواست غرامت کرده اما سردار آزمون این ادعا را قبول نکرده.

سردار آزمون پدر شد ؛ همسر روسی سردار آزمون چه کسی است؟

آندری دمیتریف وکیل دختری که کودک خود را فرزند سردار آزمون خوانده بود، درباره نتایج پرونده احراز هویت پدر فرزند به سایت اسپورت اکسپرس گفت:

همه چیز به نفع ما و به‌خوبی پیش رفت. دادگاه روز جمعه در این مورد قانع شد و در خصوص احراز پدر این فرزند و لزوم پرداخت نفقه تصمیم‌گیری کرد.حالا قاضی تصمیم می‌گیرد. اگر طرف دوم پرونده آزمون در 30 روز آینده هیچ درخواست تجدید نظر نکند، رأی لازم‌الاجرا خواهد بود. اگر درخواست استیناف مطرح شود، پرونده در دادگاه شهر سن‌پترزبورگ بررسی می‌شود و موارد فوق تأیید خواهد شد. طرف دوم پرونده هیچ دلیل قابل قبولی نداشت و در جلسات حاضر نشد. دادگاه بر همین مبنا کاملاً به نفع ما رأی داد.

ماجرای شایعه عکس فرزند سردار آزمون

دختر روس تصویری را منتشر کرده است که ادعا می شود دختر سردار آزمون است همزمان عکسی قدیمی از سردار آزمون درحالیکه نوزادی را در آغوش دارد منتشر شده است و شایعه سازان و خبرسازان جعلی نوشته اند این اولین عکس نوزاد روسی آزمون است درحالیکه واقعیت ندارد و این بچه ایرانی بوده و سردار آزمون تاحالا بچه اش را ندیده است.

بیشتر بخوانید:

.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید