0

سخنگوی دولت: آیین نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی و به زودی ابلاغ می‌شود

سخنگوی دولت: آیین نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی و به زودی ابلاغ می‌شود
بازدید 34


سخنگوی دولت امروز در جمع خبرنگاران از نهایی شدن آیین نامه واردات خودروهای کارکرده خبر داد. به گفته وی، این مهم به زودی ابلاغ خواهد شد.

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به تشریح مفاد جلسه امروز هیئت دولت پرداخت. بنابر گفته وی، آیین نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

واردات خودروهای دست دوم پس از واردات خودروهای نو به ایران مطرح شد و هدف آن بازگشت تعادل به بازار خودرو و کاهش نرخ قیمت خودروهای داخلی بود. اما با وجود اینکه بیش از 2 ماه از تصویب آن در مجلس می‌گذرد، هنوز وارداتی صورت نگرفته و برنامه‌ای نیز برای اجرایی شدن آن وجود ندارد. اما حالا با اعلام جهرمی شاید واردات خودروهای کارکرده اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: آیین‌نامه واردات خودرو‌های نو اصلاحیه خورد

آیین نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی شد

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۹ دی) در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره قیام خونین ۱۹ دی ۱۳۵۶ مردم قم گفت:

«پیرو دستور رئیس‌جمهور و پیگیری‌ها و جلسات معاون اول، تفاهم میان دولت و نظام بانکی حاصل شد و با تایید و ابلاغ شورای پول و اعتبار اقساط ماهانه وام نهضت ملی مسکن به حدود ۵ میلیون تومان در 2 سال ابتدایی بازپرداخت این وام کاهش می‌یابد.»

آیین نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی شد

وی افزود: «مطابق مصوبه جدید، ۱۶ساله‌ها هم گواهینامه موتور سیکلت‌های مندرج در جدول زیر را دریافت می‌کنند. در راستای تحقق دولت الکترونیک، تمام مراحل ثبت‌نام متقاضی به‌صورت برخط انجام می‌شود. به‌منظور فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم، این ابلاغیه از یک سال دیگر اجرایی خواهد شد.»

سخنگوی دولت با اشاره به آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تاکید کرد:‌

با توافقات خوبی که در دولت و مجموعه‌های دولتی صورت گرفت آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی شد و به زودی ابلاغ خواهد شد. آیین‌نامه خودرو های جدید نیز اصلاح شده و در خصوص خودروهای نو تسهیلاتی صورت گرفت و عموماً به سمت خودروهای برقی عمومی رفته‌ایم و تلاش شده کمک جدی به بازار خودرو باشد.

وی ادامه داد: «ستاد بزرگداشت دهه فجر در دولت فعال شده، افتتاح طرح‌های متعددی پیشنهاد شده و در حال نهایی شدن است. البته طرح‌های تکمیل شده منتظر افتتاح در دهه فجر نخواهد ماند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما چیست؟ آیا واردات خودروهای کارکرده اجرایی می‌شود؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید