0

سایت‌های ساخت زیرنویس ویدیو | بهترین سایت‎های زیرنویس کردن ویدیوها

تصویر پیدا نشد !
بازدید 63


به دنبال سایت‎های کاربردی برای ساخت زیرنویس ویدیوها هستید؟

در دنیای امروز و با انتشار مداوم فیلم‎های سینمایی، سریال‏ها و حتی محتواهای آموزشی به زبان‎های مختلف اهمیت زیرنویس کردن آن‌ها بیش از پیش می‎شود. برای کسانی که علاقهمند به فیلمهای خارجی به زبان اصلی هستند، فهمیدن جملات و کلمات اهمیت دارد. هر چقدر هم که فرد به زبان انگلیسی یا زبان کشورهای دیگر، به‎خوبی تسلط داشته باشد، ممکن است با لهجه آنها در صحبت‏های شفاهی کمتر آشنا باشد. اما امروزه به لطف سایت‎ها و نرم‎افزارهای مختلف ایجاد زیرنویس، فرصت دیدن بسیاری از فیلم‌ها برای افرادی که به زبان‎های خارجی تسلط ندارند، فراهم شده است. در این مطلب به معرفی کاربردی‎ترین و پرطرفدارترین سایت‌های ساخت زیرنویس ویدیو می‎پردازیم.

انواع زیرنویسهایی که می‌توان در سایت‌ها ساخت

قبل از رفتن به سایت‌های ساخت زیرنویس ویدیو باید بدانید که زیرنویس‌ها به دو صورت باز و بسته وجود دارند. زیرنویس‌های باز در داخل فایل ویدیویی قرار می‌گیرند و بخشی جدایی‌ناپذیر از یک ویدیو هستند و نمی‌توانید آن‌ها را غیرفعال کرد. از طرفی هم کیفیت آن ها مستقیما به کیفیت خود ویدیو مرتبط است. یعنی اگر فایل ویدیویی کیفیت پایینی داشته باشد، زیرنویس‌ها نیز همان‌طور خواهند بود. در مقابل زیرنویس‌های بسته را هر زمان که بخواهید می‌توانید فعال یا غیرفعال کنید. علاوه بر این زیرنویس‌های بسته از ویدیو جدا می‌‌شوند. به عبارت دیگر، می‌توان آن‌ها را ویرایش کرد. 

معرفی مشهورترین سایت‎های ساخت زیرنویس ویدیو

بسیاری از محتواهایی که این روزها مشاهده می‌کنیم، به زبانی غیر از زبان مادری ما هستند. از فیلم و سریال گرفته تا ویدیوهای کوتاهی که در اینترنت می‌بینیم، نیاز به زیرنویس دارند. نرم‎افزارهای مختلفی برای زیرنویس کردن فیلم‎ها وجود دارند اما در همین راستا، وب‎سایت‎های مختلفی نیز برای زیرنویس کردن به ‌صورت آنلاین نیز طراحی شده‎اند. در ادامه با مشهورترین سایت‎های ساخت زیرنویس ویدیو آشنا می‎شویم.

ساخت زیرنویس آنلاین با Subtitle Horse 

برای افراد تازه‎کار در ساخت زیرنویس ویدیوها، Subtitle Horse یکی از بهترین سایت‎های ساخت ویدیو است. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند، بارگذاری ویدیوی مورد نظرشان در این وب‎سایت زیرنویسساز آنلاین است. البته این وب‌سایت تنها از قالبهای mp4 ، ogg ، webm و mp3 پشتیبانی می‌کند. در صورتی که ویدیوی شما در این سایت پشتیبانی نمی‌شود، بهتر است ابتدا فرمت فیلم‌های خود را عوض کنید. یکی از بهترین امکانات این سایت زیرنویسساز آنلاین، گزینه‌های مختلف برای تایپ است. با استفاده ازاین ابزار‌ها می‌توان به راحتی متن زیرنویس را به‌صورت ایتالیک یا بولد نوشت. نکته مهم دیگری که در مورد این سایت وجود دارد، این است که شما می‎توانید پروژههای ناتمام خود را ذخیره کنید تا پاک نشود.

سایت زیرنویسساز فیلم‏های خارجی Podnapisi

وب سایت podnapisi، یکی دیگر از سایت‎هایی است که در آن می‎توانید ویدیوهای خود را به انگلیسی زیرنویس کنید. همچنین روزانه تعداد زیادی از فیلم‌ها با زیرنویس در آن آپلود می‌شود. از سوی دیگر، می‌توانید با استفاده از موتور جستجوی پیشرفته در این سایت، زیرنویس‌ها را با کلمات کلیدی، سال، نوع فیلم و چندین دسته دیگر جستجو کنید. همین مساله باعث شده تا این سایت ، یکی از بهترین سایت‎های ساخت زیرنویس ویدیو شناخته شود.

 

سایت ساخت و دانلود زیرنویس فیلم Subscene

وب‎سایت Subscene یکی از محبوب‌ترین سایتهای ساخت زیرنویس ویدیو است که بانک اطلاعاتی عظیمی از فیلم‌ها و نمایش‌های محبوب از سراسر جهان را دارد. زیرنویس‌ها به صورت روزانه توسط کاربران و مدیران سایت اضافه می‌شوند و به زبان‌های زیادی در دسترس هستند.

این سایت دارای یک رابط کاربری ساده و زیبا است که به کاربران امکان دسته‌بندی زیرنویس‌ها به زبان‌های مختلف را می‌دهند. همچنین اگر نمی‌توانید زیرنویس مورد نظر خود را پیدا کنید، ویژگی request subtitle نیز در این سایت گنجانده شده است. با این ویژگی می‌توانید برای زیرنویس هایی که در بانک اطلاعاتی آن‌ها نیست درخواست دهید.

وب‎سایت زیرنویس‌ساز فیلم YIFY Subtitles

وب‌سایت YIFY Subtitles یکی دیگر از سایت‌های ساخت زیرنویس ویدیو است که به طور مرتب به روزرسانی می‌شود. این سایت رابط کاربری بسیار مناسبی دارد که به کاربران امکان می‌دهد زیرنویس‌های مورد نظر را مطابق با زبان و ژانر جستجو کنند. همچنین کاربران می‌توانند در این سایت ویدیوی مورد نظر خود را آپلود کنند و زیرنویس آن را بسازند. این سایت همچنین به شما امکان می‌دهد رتبه بندی‌ها و همچنین سال انتشار برای همه فیلم‌های آپلود شده را مشاهده کنید. 

وب‌سایت Subtitle Seeker؛ یکی از بهترین سایت‎های ساخت زیرنویس ویدیو

وب‎سایت Subtitle Seeker برای بارگیری زیرنویس‌ها رویکرد متفاوتی را اتخاذ می‌کند. این سایت به جای داشتن مجموعه زیرنویس مشارکتی توسط کاربران سایت، نتایج بیش از بیست سایت دانلود زیرنویس فیلم را به کاربران نمایش می‌دهد. اگر بتوانید زیرنویس‌های مورد نظر خود را در جای دیگر پیدا کنید، این وب‌سایت بسیار جامع است و تضمین می‌کند که می‌تواند مشکل شما را حل کند. نکته خوب در مورد Subtitle Seeker این است که رابط کاربری ساده و کاربر پسندی دارد. در صفحه اصلی نوار جستجو و بخش‌هایی برای زیرنویس‌های اخیر برای فیلم و نمایش‌های تلویزیونی پیدا خواهید کرد.

ساخت زیرنویسهای فیلمها در Addic7ed

در سایت Addic7ed علاوه بر ساخت زیرنویس، می‌توانید زیرنویس آخرین فیلم ها، سریال‌های تلویزیونی، تریلرهای باکس آفیس و شایعات و همچنین اخبار را دانلود کنید. همچنین در این سایت زیرنویس‌هایی وجود دارند که ممکن است در جایی دیگر پیدا نکنید. وب‎‌سایت Addic7ed زیرنویس انگلیسی، زیرنویس تلوگو، زیرنویس تامیل و موارد دیگر را فراهم می‌کند و از این رو، یکی از کاربردی‌ترین سایت‌های ساخت زیرنویس ویدیو است.

اگر فکر می‌کنید فیلمی که به دنبال ان هستید، کمیاب است و شاید هر کس به دنبال زیرنویس آن نیست می‌توانید از این سایت دانلود زیر نویس استفاده کنید. برای ساخت زیرنویس ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. اما می‌توانید زیرنویس‌ها را حتی بدون حساب کاربری دانلود کنید. 

سایت ساخت زیرنویس فیلم‌های تلویزیونی TVSubtitles.net

وب‎سایت TVSubtitles.NET یکی دیگر از سایت‌هایی است که می‌توانید برای ساخت زیرنویس‌ها از آن استفاده کنید. این وب‌سایت رابط کاربری بسیار مناسبی دارد. زیرنویس‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند: فیلم و نمایش تلویزیونی. این سایت بیشتر برای ساخت زیرنویس برای فیلم‌های تلویزیونی و نمایش‌هایی به‌کار می‌رود که در شبکه‌های خارجی پخش می‌شوند. همچنین، اگر یک فایل زیرنویس دارید که دوست دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، سایت انجام این کار را برای شما آسان می‌کند.

سرویس REV

خدمات وب‎سایت Rev، که یکی از بهترین سایت‎های ساخت زیرنویس ویدیو است، برای افزودن زیرنویس به ویدیو باعث جذابیت ویدیوی شما، بهبود سئو و کمک به بازدید بیشتر ویدیو می‌شود. این برنامه تقریبا از هر فرمتی، از MP4، MOV و VOB گرفته تا AVI و OGG، پشتیبانی می‌کند. تنها باید ویدیوی خود را آپلود یا لینک ویدیو را از یوتیوب یا Vimeo کپی و در برنامه Rev بارگذاری کنید. همچنین در این سایت می‌توانید ویدیو را برای زیرنویس‌سازان حرفه‌ای ارسال کنید و ظرف 24 ساعت ویدیوی خود را با زیرنویس از طریق ایمیل تحویل بگیرید. به‌علاوه، امکان ویرایش ویدیوها با استفاده از نرم‌افزار و ابزارهای پیشرفته این وب‌سایت نیز وجود دارد. 

زیرنویس کردن فیلم‎ها در OpenSubtitles

وب‎سایت OpenSubtitles یکی از بزرگترین پایگاه داده‌ها برای ساخت زیرنویس ویدیوها در اینترنت است. چندین زبان زنده دنیا در این وب‌سایت پشتیبانی می‌شوند. در این سایت امکان زیرنویس کردن ویدیوها به هر زبانی وجود دارد. این سایت همچنین دارای یک ابزار جستجوگر عالی است که به شما امکان می‌دهد جستجوهای خود را بر اساس سال، کشور، نوع، ژانر، فصل یا حتی قسمت فیلم‌ها و سریال‌ها فیلتر کنید. ابزار جستجوی پیشرفته این سایت، آن را به یکی از بهترین سایت‎های ساخت زیرنویس ویدیو تبدیل کرده است.

امکان معرفی محتوای خود به کاربران دیگر کشورها با زیرنویس کردن آنها

آشنایی با سایت‎های ساخت زیرنویس ویدیو، می‌تواند یکی از راه‌های بسیار ساده و حتی جذاب برای معرفی محتوای خود بکمک اشد. با این روش می‌توان ویدیوهای مخصوص به خود را در پلتفرم‎ها و سایتهای مختلف همانند یوتیوب و اینستاگرام آپلود کرده و با قرار دادن زیرنویس آن را به میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا معرفی کنید. زیرنویس کردن ویدیوها می‎تواند یکی از راه‎های جدید برای کسب درآمد نیز باشد. بسیاری از افراد به‌دنبال فردی هستند که بتواند ویدیوهای آن‌ها را زیرنویس کند. 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید