0

سامسونگ گلکسی F54 معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

سامسونگ گلکسی F54 معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]
بازدید 54


سامسونگ گلکسی F54 فایوجی با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی به صورت رسمی در کشور هند معرفی شد.

بر اساس اخبار موجود، شرکت سامسونگ در ماه‌های اخیر موفق شده که شیائومی را در هند کنار بزند و خود به برند شماره یک در این کشور تبدیل بشود. هم اکنون نیز این شرکت یک محصول جدید از سری F گوشی‌های هوشمند خود را در هند عرضه کرده است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

این گوشی میان رده که گلکسی F54 فایوجی نام دارد بسیار شبیه به Galaxy M54 5G است که پیشتر در چندین بازار رونمایی شده است. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی هوشمند در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون تومان [اردیبهشت 1402]

قیمت و مشخصات فنی سامسونگ گلکسی F54 فایوجی

گوشی سامسونگ گلکسی F54 فایوجی دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این نمایشگر توسط لایه محافظتی کورنینگ گوریلا گلس 5 پوشانده شده و در قسمت مرکزی بالای آن یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

سامسونگ گلکسی F54

این گوشی به پردازنده اگزینوس 1380 سامسونگ با پشتیبانی از شبکه اتصالی 5G مجهز شده است. در بخش دوربین‌ هم این دستگاه از یک سیستم دوربین سه‌گانه در پشت برخوردار است که شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با لرزشگیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود.

گلکسی F54 فایوجی توسط یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 25 واتی تغذیه می‌شود و از رابط کاربری OneUI 5.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند. قابل ذکر است که شرکت سامسونگ 4 آپدیت اندروید و 5 سال آپدیت امنیتی را به کاربران این گوشی وعده داده است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به اسکنر اثر انگشت جانبی و وجود درگاه کارت حافظه میکرواس‌دی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی اشاره کرد.

در حال حاضر نسخه 8/256 گیگابایتی Galaxy F54 5G در دو رنگ آبی و نقره‌ای با قیمت 27999 روپیه (برابر با حدودا 339 دلار) به فروش می‌رسد. این گوشی از تاریخ 6 ژوئن در وب‌سایت رسمی سامسونگ، Flipkart و خرده‌فروشی‌ها برای پیش‌ سفارش در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی سامسونگ گلکسی F54 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید