0

سامسونگ گلکسی A35 با تراشه اگزینوس 1380 در گیک‌بنچ قرار گرفت

سامسونگ گلکسی A35 با تراشه اگزینوس 1380 در گیک‌بنچ قرار گرفت
بازدید 34

[ad_1]

نتایج بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی A35 در وب‌سایت گیک بنچ قرار گرفت. این گوشی مانند گوشی‌های گلکسی A54، گلکسی F54 و M54 به تراشه اگزینوس 1380 سامسونگ مجهز خواهد شد.

سامسونگ قرار است که در ماه‌های آینده از نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A خود رونمایی کند. گوشی‌های گلکسی A25 و A15 5G قبلاً معرفی شده‌اند، و گوشی‌های گلکسی A55 و گلکسی A35 نیز در سه ماهه دوم سال 2024 وارد بازار خواهند شد. در این راستا، به تازگی نتایج بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی A35 در پلتفرم Geekbench قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نتایج بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی A35

سامسونگ گلکسی A35 با شماره مدل SM-A356U در پایگاه داده و اطلاعات Geekbench ظاهر شده است. در این وب‌سایت به طور دقیق به اسم تراشه به کار رفته اشاره نشده اما مادربرد با کد s5e8835 که چهار هسته Cortex-A55 با سرعت 2 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A78 با سرعت 2.40 گیگاهرتز دارد مربوط به چیپست Exynos 1380 می‌شود. یعنی همان پردازنده‌ای که در گلکسی A54 ،F54 و  M54 یافت می‌شود.

مقدار رم گلکسی A35 در این وب‌سایت برابر 6 گیگابایت اعلام شده اما این امکان وجود دارد که پیکربندی‌های دیگری نیز در زمان عرضه وجود داشته باشد. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 وارد بازار خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A35

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، Samsung Galaxy A35 در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به ترتیب امتیازهای 697 و 2332 را کسب کرده است. متاسفانه در این وب‌سایت چیز دیگری از مشخصات این گوشی، به جز پشتیبانی از شبکه اتصالی فایوجی، فاش نشده است.

طبق رندرهای فاش شده، طراحی گلکسی A35 با لبه‌های خمیده و فرم جعبه مانند بسیار زیبا و جذاب است. در لبه سمت راست این گوشی یک برآمدگی قرار دارد که سامسونگ آن را Key Island می‌نامد. در پنل پشتی نیز سه سنسور دوربین به صورت عمودی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و گفته می‌شود که این محصول دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی سامسونگ گلکسی A35 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید