0

سامسونگ گلکسی A05 و A05s معرفی شدند [+مشخصات فنی]

سامسونگ گلکسی A05 و A05s معرفی شدند [+مشخصات فنی]
بازدید 31


اعضای جدید سری A سامسونگ با نام‌های سامسونگ گلکسی A05 و A05s به صورت رسمی معرفی شدند. این دو گوشی به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

شرکت سامسونگ در سکوت خبری از جدیدترین اعضای سری A خود با نام گلکسی A05 و گلکسی A05s رونمایی کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دو گوشی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: مشخصات فنی گلکسی A55 فاش شد

قیمت و مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A05 و A05s

گلکسی A05 و A05s هر دو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD هستند. وضوح این نمایشگر در A05 اچ‌دی پلاس و در A05s فول‌اچ‌دی پلاس است. در پنل جلویی A05s یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی داخل یک بریدگی قطره‌ای شکل قرار گرفته و در مقابل در A05 این دوربین 8 مگاپیکسلی است.

تفاوت اصلی این دو گوشی در بخش سخت افزار است که در A05s از پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام و در A05 از تراشه هلیو G85 مدیاتک استفاده شده است. هر دو گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی) به بازار عرضه خواهند شد.

هر دو گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی برخوردار هستند. البته در گلکسی A05s یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این دو گوشی می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی و رابط کاربری OneUI Core مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی A05 در رنگ‌های مشکی، سبز و نقره‌ای و سامسونگ گلکسی A05s در رنگ‌های بنفش، سبز، مشکی و نقره‌ای در بازار موجود خواهند شد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت و بازارهای هدف این دو گوشی در دست نیست.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی های سامسونگ گلکسی A05 و A05s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید