0

سامسونگ گلکسی تب Active 4 Pro معرفی شد؛ قیمت و مشخصات

سامسونگ گلکسی تب Active 4 Pro معرفی شد؛ قیمت و مشخصات
بازدید 64


به تازگی شرکت سامسونگ در سکوت خبری محصول جدید خود یعنی تبلت گلکسی تب Active 4 Pro را با مشخصات برتر و قابل توجهی معرفی کرده است.

شرکت سامسونگ به تازگی محصول جدید خود یعنی تبلت Galaxy Tab Active 4 Pro را معرفی کرده است. این دستگاه که با استاندارد نظامی MIL-STD-810 منطبق است مقاومت بالایی در شرایط سخت دارد و همچنین با داشتن گواهی IP68 در برابر گرد و غبار و آب نیز مقاوم است. در ادامه تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این تبلت را مشاهده خواهید کرد.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های سامسونگ 2022

قیمت و مشخصات فنی سامسونگ گلکسی تب Active 4 Pro

تبلت گلکسی Tab Active 4 Pro دارای یک صفحه نمایش 10.1 اینچی TFT LCD با وضوح و رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل خواهد بود. این تبلت همراه با یک قلم S عرضه خواهد شد و صفحه نمایش آن نیز با محافظ گوریلا گلس 5 پوشانده شده است.

طبق اطلاعاتی که در یک بیانیه رسمی مطبوعاتی عنوان شده است این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته‌ای مبتنی بر فناوری 6 نانومتری قدرت می‌گیرد. علاوه بر این بر اساس لیستی که در Google Play منتشر شده است ظاهرا این پردازنده همان اسنپدراگون  778G خواهد بود.

گلکسی تب Active 4 Pro

Tab Active 4 Pro در دو نسخه 4 گیگابایت رم / 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم / 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. انرژی مورد نیاز این تبلت توسط یک باتری 7600 میلی آمپر ساعتی که قابلیت تعویض دارد، تامین می‌شود. با این قابلیت می‌توان با خارج کردن باتری Tab Active 4 Pro انرژی آن را از طریق اتصال به یک منبع تغذیه خارجی تامین کرد.

در جلوی این تبلت یک دوربین 8 مگاپیکسلی وجود دارد و در پنل پشتی آن نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار با دیافراگم f/1.9 به همراه یک فلاش LED قرار گرفته است.

گلکسی تب Active 4 پرو از رابط کاربری One UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند و از ویژگی امنیتی Knox نیز برخوردار است. از این ویژگی می‌توان به تنهایی و یا با قابلیت سامسونگ DeX استفاده کرد.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه اتصالی 5G (زیر 6 گیگاهرتز)، وای فای 6، بلوتوث 5.2، GPS ،NFC، درگاه کارت حافظه microSD و پورت USB تایپ C اشاره کرد.

ضخامت این تبلت 10.2 میلی‌متر و وزن آن حدود 675 گرم گزارش شده است، اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه در دست نیست. به نظر می‌رسد که عرضه این محصول از این ماه (شهریور) آغاز شود و احتمالا اواخر سال نیز این تبلت به بازارهای آسیا، آمریکای لاتین، آمریکای شمالی و خاورمیانه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره تبلت گلکسی تب Active 4 Pro چیست؟  دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید