0

سامسونگ قصد دارد هوش مصنوعی را به ساعت های هوشمند گلکسی بیاورد

سامسونگ قصد دارد هوش مصنوعی را به ساعت های هوشمند گلکسی بیاورد
بازدید 21

[ad_1]

سامسونگ با ارائه گوشی‌های خود که مجهز به Galaxy AI بود، همه را شگفت زده کرده است؛ اکنون قصد دارد که هوش مصنوعی را به ساعت های هوشمند گلکسی نیز بیاورد.

سامسونگ ماه گذشته از اولین گوشی‌های هوشمند خود (گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا) که مجهز به گلکسی AI بودند، رونمایی کرد و با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شد. این شرکت کره‌ای قصد ندارد به همین جا بسنده کند و اعلام کرده که ویژگی‌های Galaxy AI را به دسته‌های دستگاه‌های بیشتری از جمله گجت‌ های پوشیدنی می‌آورد.

بیشتر بخوانید: گلکسی A55 سامسونگ یک قدم به رونمایی کامل نزدیکتر شده است

ساعت های هوشمند گلکسی به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند

TM Roh، مدیرعامل و رئیس سامسونگ MX، گفت که این شرکت می‌خواهد ویژگی‌های Galaxy AI را به دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود بیاورد. این شرکت قصد دارد از هوش مصنوعی برای ارتقای سلامت دیجیتال استفاده کند و عصر جدیدی از تجارب بهداشتی گسترده و هوشمند را ارائه کند. او اعلام کرد که سامسونگ قصد دارد برای بهبود محصولات خود با شرکای پیشرو در صنعت هوش مصنوعی همکاری خواهد کرد. این شرکت هنوز چیز زیادی در مورد ویژگی‌هایی که در آینده ارائه می‌دهد، اعلام نکرده. این ویژگی‌ها ممکن است با گلکسی رینگ و سری گلکسی واچ 7 که انتظار می‌رود در نیمه دوم سال جاری معرفی شوند، عرضه شوند. هر دو گجت پوشیدنی آینده ممکن است در سه ماهه سوم سال 2024 در کنار گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 در رویداد بعدی Galaxy Unpacked معرفی شوند.

این شرکت ویژگی‌های تناسب اندام و کنترل سلامت و دقت را با ساعت‌های گلکسی خود در چند سال گذشته بهبود بخشیده است. با گلکسی واچ 4، سامسونگ به سیستم عامل Wear OS روی آورد که برنامه‌ها و ادغام‌های بیشتری را به دستگاه‌های پوشیدنی خود آورد. همچنین برای بهبود عملکرد ساعت‌های هوشمند خود با دانشگاه ها و شرکت‌ها همکاری کرده است. اکنون با هوش مصنوعی که سامسونگ ارائه داده  افراد ممکن است به سرعت از داده‌هایی که Galaxy Watches جمع‌آوری می‌کند، پاسخ‌های بیشتری دریافت کنند.

TM Roh گفت که هوش مصنوعی نه تنها گوشی‌های هوشمند سامسونگ بلکه کل صنعت را متحول می‌کند. او همچنین گفت که این شرکت مفاهیم و ایده‌های زیادی دارد که می‌خواهد آنها را معرفی کند. ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری در آینده به دستگاه‌های گلکسی، از جمله گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و تبلت‌ها اضافه خواهد شد. او همچنین گفت که هوش مصنوعی در مراحل اولیه است و بحث‌هایی در مورد حقوق مالکیت معنوی آن نیز وجود دارد. بنابراین، چالش‌ها و مسئولیت‌ها باید در نظر گرفته شوند و شرکت‌ها باید با دید بازتری در زمینه هوش مصنوعی همکاری کنند. سامسونگ مدعی است که خودش با افزایش حریم خصوصی و امنیت دستگاه‌های گلکسی به قوانین متعهد باقی می‌ماند.

در این ویدئو، می‌توانید تمام ویژگی‌های هوش مصنوعی را که سامسونگ با سری گلکسی S24 معرفی کرده است تماشا کنید. برخی از این ویژگی‌های هوش مصنوعی به گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر نیز می‌آیند، از جمله Galaxy S23، Galaxy S23+، Galaxy S23 Ultra، Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5. سری Galaxy Tab S9 همچنین می‌تواند ویژگی‌های Galaxy AI را دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره‌ی ساعت های هوشمند گلکسی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید