0

سامسونگ ساندبار 2022 (Soundbar 2022) معرفی شد

سامسونگ ساندبار 2022 (Soundbar 2022) معرفی شد
بازدید 215


امروز سامسونگ در هند از سامسونگ ساندبار 2022 (Soundbar 2022) در سری‌های S و Q رونمایی کرد. این ساندبارهای جدید ویژگی‌های جذابی دارند.

سامسونگ جدیدترین ساندبارهای سری S و Q را با پشتیبانی از دالبی اتموس وایرلس در هند معرفی کرده است و افراد می‌توانند با اتصال وای‌فای از صدای قدرتمند آن‌ها لذت ببرند.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید:‌ بهترین تلویزیون های ایرانی

سامسونگ ساندبار 2022 (Soundbar 2022)

سامسونگ خط تولید ساندبارهای 2022 خود را در هند آماده‌سازی و تجهیز کرده و این اتفاق توامان شده با روز جهانی موسیقی. ساندبارهای 2022 سامسونگ با سیستم صوتی پیشرفته و قدرتمند دالبی اتموس وایرلس، اتصال یکپارچه و باکیفیتی با بهترین تلویزیون‌های سامسونگ ارائه می‌کنند.

آن‌ها همچنین دارای قابلیت‌های Q-Symphony و SpaceFit Sound Advance و dtsX برای بهترین تجربه صوتی هستند. این مجموعه شامل شماری از پرچمداران سری S و سری Q سامسونگ است و مدل‌های آن عبارتند از؛ Soundbar 200W S61B و Soundbar 330W S801B و Soundbar 360W Q600B و Soundbar Q990B.

سامسونگ ساندبار 2022

فناوری دالبی اتموس به کار رفته در ساندبارهای سری Q سبب می‌شود تا با اتصال وای‌فای بتوان از صدای قدرتمند ساندبار بهره کافی را برد. ویژگی Q-Symphony نیز به ساندبارها این امکان را می‌دهد تا با بلندگوهای سازگار با تلویزیون‌های سامسونگ همگام شوند و صداهای بسیار باکیفیتی تولید کنند. ساندبارهای سری S سامسونگ تا حد زیادی باریک هستند و به گفته سامسونگ، S801B نازک‌ترین ساندبار دنیا است که چیزی حدود 60 درصد از ساندبارهای معمولی نازک‌تر است.

ساندبارهای جدید سامسونگ در سال 2022 در هند از طریق نمایندگی رسمی سامسونگ و همچنین دیگر خرده‌فروشی‌های آنلاین و آفلاین در دسترس مشتریان هستند. قیمت ارزان‌ترین مدل این محصولات 320 دلار و گران‌ترین آن‌ها 1280 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ ساندبار 2022 (Soundbar 2022) چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید