0

سامسونگ از کانسپت خم شدنی جدید خود در MWC 2024 رونمایی کرد

سامسونگ از کانسپت خم شدنی جدید خود در MWC 2024 رونمایی کرد
بازدید 21

[ad_1]

نمایشگاه MWC 2024 امسال، میزبان ماجراجویی جدید سامسونگ یعنی کانسپت خم شدنی این شرکت شده و این غول کره‌ای باز هم برای رقبای خود خط و نشان کشید.

سامسونگ از آزمایش مفاهیم جدید و جسورانه گوشی‌های هوشمند ابایی ندارد و کنگره جهانی موبایل امسال (MWC) نیز از این قاعده مستثنی نبود. این شرکت با Cling Band، یک مفهوم گوشی هوشمند انعطاف پذیر که به یک ساعت هوشمند پوشیدنی تبدیل می‌شود، توجهات را به خود جلب کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کانسپت خم شدنی جدید سامسونگ

به گزارش CNET، مفهوم “Cling Band” سامسونگ دیسپلی یک دستگاه منحصر به فرد با صفحه نمایش OLED منعطف است که می‌تواند هم به عنوان یک گوشی هوشمند معمولی و هم به عنوان ساعت هوشمند عمل کند. در حالت توسعه یافته، طراحی شیک با صفحه نمایش بدون حاشیه و دوربین پشتی را نشان می‌دهد؛ درست مانند یک تلفن هوشمند معمولی.

اما چیزی که واقعاً این مفهوم را جالب می‌کند، عامل خم شدن است. بند چسبیده به شکل “C” شکل می‌گیرد که نشانگر ضربان قلب را در پشت نشان می‌دهد. این ساعت که روی مچ قرار می‌گیرد، می‌تواند معیارهای سلامتی شما را مانند یک ساعت هوشمند اختصاصی ردیابی کند. در حالی که این مفهوم هنوز در مراحل اولیه خود است، پتانسیل باورنکردنی فناوری صفحه نمایش قابل خم شدن سامسونگ را برجسته می‌کند.

سامسونگ تنها کسی نیست که مفاهیم گوشی‌های پوشیدنی را بررسی می‌کند. موتورولا همچنین مفهوم مشابهی را در MWC نشان داد که نشان دهنده روند رو به رشد به سمت ادغام تلفن‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند است. با این حال، باید دید این مفهوم چقدر در بین مصرف کنندگان محبوب خواهد شد.

چشم انداز سامسونگ برای آینده فراتر از تلفن‌های قابل خم شدن است. آنها همچنین نمایشگرهای کوچک و دایره‌ای OLED را به نمایش گذاشتند که در اشیاء روزمره مانند هدفون‌های بی‌سیم و جعبه‌های شارژ هدفون ادغام شده‌اند. تصور کنید که سطح باتری هدفون خود را چک می‌کنید یا تنظیمات صدا را بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی از جیب خود انجام می‌دهید.

Samsung showcases its bendable concept at MWC 2424: The OLED Cling Band

این رویکرد نوآورانه دنیایی از امکانات را برای اتصال یکپارچه و راحتی باز می‌کند. با پیشرفت فناوری با چنین سرعتی جالب است که ببینیم این مفاهیم چگونه تکامل می‌یابند و آینده فناوری پوشیدنی را شکل می‌دهند. آیا صفحه نمایش‌ها و دستگاه‌های قابل خم شدن فقط یک مد هستند؟ یا گام انقلابی بعدی در فناوری؟ فقط زمان مشخص خواهد کرد و ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کانسپت خم شدنی جدید سامسونگ چیست چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید