0

سامسونگ احتمالا به جای Fold FE روی عرضه Galaxy Z Fold 6 Ultra کار کند

سامسونگ احتمالا به جای Fold FE روی عرضه Galaxy Z Fold 6 Ultra کار کند
بازدید 21

[ad_1]

احتمال دارد که سامسونگ برنامه‌های آینده خود را برای سری بعدی پرچمداران تاشوی خود تغییر دهد و به جای کار بر روی یک نسخه اقتصادی، Galaxy Z Fold 6 Ultra را طراحی و عرضه کند.

یک منبع داخلی قابل اعتماد دیدگاه متفاوتی را در مورد برنامه‌های کوتاه مدت غول فناوری برای بخش تاشو به اشتراک می‌گذارد. احتمالا همراه با گلکسی زد فلیپ 6، این شرکت می‌تواند یک Z Fold 6 و یک Z Fold 6 Ultra حتی با کیفیت تر در جولای 2024 عرضه کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سامسونگ احتمالا به جای Fold FE روی عرضه Galaxy Z Fold 6 Ultra کار کند

تقریباً همه کسانی که قبلاً اضافه شدن دو نسخه به خانواده محبوب گلکسی فولد را در سال جاری پیش‌بینی کرده بودند، از یک مدل ارزان‌تر با نام FE یا حتی یک مدل میان‌رده سری A Fold با اسم رمز “Q6A” صحبت کردند، اما اکنون Quandt حدس می‌زند که ممکن است خبری از نسخه‌های ارزان گلکسی فولد نباشد و با یک نسخه حتی گران‌تر از زد فولد 6 رو به رو باشیم که Galaxy Z Fold 6 Ultra نام خواهد داشت. گفته می‌شود که گلکسی Z Fold 6 همچنان در داخل شرکت با اسم رمز «Q6» نامگذاری می‌شود.

از آنجایی که ما تنوع محصولات را دوست داریم و مطمئنیم که اکثریت قریب به اتفاق کاربران دنیای تکنولوژی نیز اینطور هستند، بدیهی است که اگر هر دو پروژه Galaxy Z Fold 6 Ultra و Z Fold 6 Fan Edition تا پایان سال به صورت تجاری اجرا شوند، خوشحال خواهیم شد. البته، در عین حال، می‌دانیم که طراحی، تولید و عرضه هر دو نسخه ذکر شده شاید برای یک سال تجاری، دور از تصور باشد و سامسونگ چنین کاری نکند.

در صورتی که خبری از نسخه اولترا باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Z Fold 6 Ultra با یک اسلات S Pen داخلی و قدرت سخت‌افزاری بالاتری عرضه شود و همچنین امکان برخورداری از باتری بزرگ‌تری را داشته باشد.

این شایعه در مورد بهترین دوربین سامسونگ که امسال به دستگاه‌های تاشو راه پیدا می‌کند می‌تواند به لطف Galaxy Z Fold 6 Ultra نیز به واقعیت تبدیل شود، اگرچه واضح است که این بدان معناست که افزایش قیمت به سبک Ultra نسبت به Z Fold 6 پایه تمام خواهد شد.

از آنجایی که گلکسی زد فولد 5 1800 دلار به بالا قیمت دارد و Z Fold 6 با توجه به تغییرات نه چندان زیاد نسبت به نسل قبل، قیمتش کاهشی پیدا نکرده است، ترجیح می‌دهیم در حال حاضر به قیمت Z Fold 6 Ultra فکر نکنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد Galaxy Z Fold 6 Ultra چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید