0

ساعت پخش مختارنامه محرم 1401 [+ساعت پخش تکرار]

ساعت پخش مختارنامه محرم 1401 [+ساعت پخش تکرار]
بازدید 156

[ad_1]

ساعت پخش مختارنامه محرم 1401 چه زمانی است؟ مختارنامه یکی از بهترین سریال های مذهبی ساخته شده در ایران است که هرساله در محرم بینندگان بسیاری دارد.

خش مجدد سریال مختارنامه و زمان تکرار و بازپخش سریال مختار از شبکه آی فیلم تلویزیون ایران با استقبال کاربران شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام همراه شد. مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» به کارگردانی داوود میرباقری درباره مختار ثقفی است که از جنگ و جهاد کناره گرفته است و در گندمزارهای پربار مدائن به زراعت مشغول می‌شود.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

تا آنکه دوست جنگجو و ایرانی‌اش “کیان”، به ملاقات او آمده و برایش از غم و غربت امام حسن مجتبی (ع) می‌گوید؛ امامی که سرداران دور و نزدیکش او را تنها گذاشته و به طمع زر و زیور معاویه، خیانت پیشه کرده‌اند. با ادامه یافتن ظلم‌های معاویه و بی‌وفایی مردم به اهل‌بیت (ع)، واقع عاشورا رخ می‌دهد و مختار به خونخواهی سید و سلار شهیدان قیام می‌کند.

سریال «مختارنامه» بعد از چند سال پخش مجدد، بازهم در زمان پخش مورد استقبال مخاطب قرار می گیرد.

ساعت پخش مختارنامه محرم 1401 [+ساعت پخش تکرار]

سریال “مختارنامه” بعد از چند سال بازپخش، باز هم در زمانِ پخش مورد استقبالِ مخاطب قرار می‌گیرد. اما این بار خیلی‌ها اطلاع ندارند این اتفاق قرار است از یکشنبه هفته آینده بیفتد. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از امیر بیرامی مدیر تأمین و پخش شبکه آی‌فیلم نشان از تغییرِ کنداکتور این شبکه تلویزیونی و رفتن به سمتِ محرمی شدن، دارد.

پخش سریال مختار قرار است از یکشنبه هفته آینده یعنی ۲ مرداد ۱۴۰۱ بیفتد. فریبرز عرب‌نیا، فریبا کوثری، رضا رویگری، فرهاد اصلانی، رضا کیانیان و … در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند. بیرامی، مدیر تامین و پخش شبکه آی فیلم خبر از تغییر کنداکتور و رفتن به سمت و سوی مناسبت ایام محرم شدن داد.

جدول پخش مختارنامه محرم 1401

ساعت پخش: 22:00
تکرار اول: روز بعد 06:00
تکرار دوم: روز بعد 14:00

در این میان همیشه برای پخشِ دوباره “مختارنامه” از سیما، گروهی حرف و حدیث‌هایی را در فضای مجازی ایجاد می‌کردند. بخشی از آن به شوخی و بخشی از آن به جدّی نقدهایی را در این حوزه داشتند.

ساعت پخش مختار نامه محرم 1401 [+ساعت پخش تکرار]

در این میان، شاید آن دسته از نقدهایی که می‌گفتند صداوسیما باید کم‌کاری‌ها و غفلت‌هایش را در این حوزه بپذیرد و به کارهای الف ویژه و داستان‌ها و مفاهیم و فرهنگ عاشورایی بیش از سریال‌های متوسط و نیمه متوسط بها بدهد، بسیار نقطه نظرِ درست و اصولی است.

مطالب بیشتر:

 

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید