0

ساعت پخش فصل جدید باغ شادونه از شبکه دو [+خلاصه داستان]

ساعت پخش فصل جدید باغ شادونه از شبکه دو [+خلاصه داستان]
بازدید 21


فصل جدید باغ شادونه با اجرای ملیکا زارعی از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش فصل جدید باغ شادونه با ما همراه شوید.

پخش فصل جدید مجموعه «باغ شادونه» به کارگردانی علی‌اکبر ذاکری، با محوریت خانواده و کودکان، همزمان با ولادت امام سجاد (ع) از شبکه دو سیما آغاز خواهد شد.

اگر از علاقه‌مندان برنامه‌های شاد و کودکانه هستید، می‌توانید فصل جدید باغ شادونه را از روز پنج‌شنبه (۲۶ بهمن ماه 1402) از شبکه دو سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش فصل جدید باغ شادونه ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش فصل جدید باغ شادونه از شبکه دو

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه دو، زمان پخش فصل جدید باغ شادونه پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 15:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 09:45 روز بعد که زمان پخش تکرار فصل جدید باغ شادونه از شبکه دو است، می‌توانید آن را دنبال کنید. (ساعت باز پخش این برنامه قطعی نیست و ممکن است تغییر کند.)

داستان فصل جدید باغ شادونه

داستان سری جدید مجموعه باغ شادونه به قلم ستاره کدخدایی به نگارش درآمده است. یکی از آیتم‌های جذاب باغ شادونه حضور کودکان با خانواده در این برنامه است.

در هر قسمت از این مجموعه ماجرا‌های جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به کودکان آموزش می‌دهد.

سری جدید «باغ شادونه» در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ذاکری و سردبیری صدیقه سلطان نژاد، در گروه کودک و نوجوان شبکه دو  تولید شده است.

خلاصه داستان فصل جدید باغ شادونه

پس از پرداختن به ساعت پخش فصل جدید باغ شادونه از شبکه دو سراغ قصه‌ی این مجموعه خانوادگی و کودکانه می‌رویم که درباره‌ی نازگل، دختر اوستا گلاب است که به تازگی به محله باغ شادونه نقل مکان کرده است.

ساعت پخش فصل جدید باغ شادونه

در خلاصه داستان فصل جدید باغ شادونه آمده است: «نازگل دختر اوستا گلاب که دو فرزند به نام‌های نقل و نبات دارد به تازگی به محله باغ شادونه نقل مکان کرده و قرار است در این باغ زندگی کنند، حضور نقل و نبات دراین باغ ماجراهای و شیرین و دیدنی خلق می‌کند. اوستا گلاب، باغبان و حافظ باغ در تلاش است محلی را فراهم کند تا بچه‌ها در آن ضمن آموزش مهارت‌های کودکانه در محیطی زیست کنند که عاری از هرگونه آلودگی باشد.»

مجری فصل جدید باغ شادونه

ملیکا زارعی مجری باغ شادونه، در سوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۵در روستای برزرود نطنز به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته حقوق قضایی است.

ملیکا خواهر کوچکتر مریلا زارعی، هنرپیشه سینما و تلویزیون است که از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامه‌ی تازه‌ها از شبکه ۲ آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۲ در سریال «دوران سرکشی» یک سکانس بازی کرد و پس از آن در مجموعه «مهر خاموش» ایفای نقش کرد.

داستان فصل جدید باغ شادونه

ملیکا زارعی از سال ۱۳۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد. او با صدای کودکانه‌اش خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد و محبوب و مشهور شد.

زارعی قبل از اینکه بازیگر شود به اجراهای خانم گیتی خامنه و الهه رضایی علاقه داشت و از کارتون‌های زمان کودکی‌اش دکتر ارنست، ایکیوسان و مدرسه والت را دنبال می‌کرد. او در یکی از مصاحبه‌هایش درباره‌ی علاقه به کارش گفت بود: «من از کودکی به کار کودک خیلی علاقه‌مند بودم و از همان کودکی با برنامه کودک خیلی مانوس بودم ضمن آنکه استعداد در این زمینه هم برای کارم موثر بود. پدر و مادرم هم در این مورد خیلی تشویقم کردند و باعث شدند دنیای شاد کودکانه به روی من باز شود.

از آثار او می‌توان به فیلم سینمایی تله به کارگردانی سیروس الوند، سریال متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران و مجموعه مهر خاموش اشاره کرد.

ملیکا زارعی سال‌هاست ازدواج کرده است. او تنها یک دختر به نام «مانلی» دارد که در سال ۱۳۹۲ به دنیا آمده است.

عوامل فصل سوم باغ شادونه

  • تهیه کننده و کارگردان: علی اکبر ذاکری
  • سردبیر و ناظر کیفی: صدیقه سلطان نژاد
  • نویسنده: ستاره کدخدایی
  • مجری: ملیکا زارعی (خاله شادونه)
  • گویندگان: پیمان قریب پناه، سحر نجفی و بهار صاحبی
  • سازنده عروسک: سحر نجفی
  • عروسک گردانان: احمد آکشته، هدیه رضی و علی افشاری
  • گروه برنامه ساز: کودک و نوجوان شبکه دو
  • تعداد قسمت‌های فصل سوم: 30 قسمت 35 دقیقه ای (فصل سوم)

سوالات متداول

مجری فصل جدید باغ شادونه کیست؟

ملیکا زارعی اجرای فصل جدید باغ شادونه را به عهده دارد.

فصل جدید باغ شادونه چند قسمتی است؟

این مجموعه در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای به کارگردانی علی‌اکبر ذاکری ساخته شده است.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال:

نظر شما در خصوص ساعت پخش فصل جدید باغ شادونه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید