0

ساعت پخش سریال کره ای ارثیه از شبکه پنج [+ ساعت تکرار]

ساعت پخش سریال کره ای ارثیه از شبکه پنج [+ ساعت تکرار]
بازدید 173

[ad_1]

در این نوشتار خلاصه‌ای از داستان، روز و ساعت پخش سریال کره ای ارثیه «CHIP IN» به کارگردانی جین چانگ گیو را به شما ارائه می‌دهیم.

سریال کراه‌ای ارثیه «CHIP IN» محصول سال ۲۰۲۰ کره جنوبی و شبکه MBC بوده که در ژانر درام معمایی ساخته شده است. این مجموعه در 8 قسمت 50 دقیقه‌ای تولید شده، و موضوع اصلی آن زندگی پر رمز و راز یک نقاش و جدال نزدیکان او بر سر تصاحب دارایی‌های فراوان و املاک وی است.

آبان تتر

ساعت پخش سریال کره ای ارثیه

زمان پخش سریال کره ای ارثیه هر روز، ساعت 19 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، در ساعت‌های 23:00، 11:00 روز بعد که زمان تکرار سریال کره ای ارثیه از شبکه پنج سیما است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال کره ای ارثیه

این مجموعه کره ای در زمان پخش مورد استقبال بینندگان قرار گرفت و توانست در سایت IMDb امتیاز 7.2 از 10 را از کاربران دریافت کند.

این سریال از نیمه شهریور ماه از شبکه پنج سیما روی آنتن رفته است. کیم هه جون، چوی کیو جین، اوه نا را، نام مون چول، چوی کیو جین، کیم سی یون، هان سو هیون، چا هی، وی شین آئه، پارک جونگ اون، جانگ جائه کوون، جانگ چول سون، کوون دونگ هو، یون این جو و لی سونگ هیونگ بازیگرانی هستند که در مجموعه کره ای ارثیه به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال کره ای ارثیه

ساعت پخش سریال کره ای ارثیه

داستان مجموعه ارثیه درباره زندگی یک نقاش معروف است. او در حالی که مبتلا به بیماری خاصی بوده، با برگزاری یک مهمانی همه آشنایان، فرزندان و وابستگانش را دور هم جمع می‌کند.

اما روز بعد مهمانی، وی به طور مشکوکی می‌میرد و همه مهمانان مظنون به قتل او هستند. پس از تحقیقات و بررسی شواهد مشخص می‌شود او مسموم شده است و حالا همه اطرافیان و کسانی که در مراسم حضور داشتند به یکدیگر شک دارند و به دنبال یافتن قاتل و یا قاتلین هستند.

از طرفی آن‌ها بر سر املاک بسیار و دارایی‌های فراوان این نقاش معروف که حالا به قتل رسیده نیز دچار مشکلات شده‌اند. هر کسی تلاش می‌کند تا از هر راهی شده ارث بیشتری را به دست آورد.

سوالات متداول

زمان پخش سریال کره ای ارثیه از شبکه پنج چه ساعتی است؟

سریال کره ای ارثیه هر روز ساعت 19:00 پخش می‌شود و ساعت‌های 23:00، 11:00 روز بعد زمان تکرار یا باز‌پخش این مجموعه از شبکه پنج سیما است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما ساعت پخش سریال کره ای ارثیه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید