0

ساعت پخش سریال رستگاری از شبکه دو در ماه رمضان و نوروز 1403

ساعت پخش سریال رستگاری از شبکه دو در ماه رمضان و نوروز 1403
بازدید 22

[ad_1]

مجموعه‌ رستگاری ساخته‌ی مسعود ده‌نمکی، به‌زودی از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال رستگاری با ما همراه شوید.

سریال ماورایی رستگاری در شب‌های ماه مبارک رمضان و عید نوروز از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. حسن وارسته طراح و سرپرست نویسندگان سریال رستگاری است. او پیش از این در مجموعه‌های موفق تلویزیونی همچون پایتخت، دودکش، علی‌البدل، دیوار به دیوار و بچه مهندس به عنوان نویسنده حضور داشته است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های ماورایی ایرانی هستید، می‌توانید سریال رستگاری را از روز سه‌شنبه (22 اسفند ماه 1402) از شبکه دو سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال رستگاری ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال رستگاری از شبکه دو

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه دو، زمان پخش سریال رستگاری از سه‌شنبه 22 اسفند ماه هر شب ساعت 21:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 07:00 و 16:20 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال رستگاری از شبکه دو است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

 زمان پخش تکرار سریال رستگاری از شبکه دو
ساعت پخش سریال رستگاری از شبکه دو

مجموعه رستگاری در 30 قسمت به تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی ساخته شده است. در این سریال ماورایی محمود پاک نیت، رضا استادی، پویا امینی، مهدی سلوکی، کاوه سماک باشی، حمیدرضا هدایی، رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی، رضا توکلی، حسن اسدی، محمدرضا رهبری، مالک سراج، افشین سنگ چاپ، رامبد شکرآبی، اکبر رحمتی، محمود مقامی، مختار سائقی، نفیسه روشن، سولماز حصاری، پوراندخت مهیمن، شیوا خسرومهر، پرنیا کربلایی، ساقی زینتی، المیرا ربیعی، عاطفه رحمان‌پور، حسن قبادی، فریبا ترکاشوند، پریا انوری، ژاله درستکار، مونا افخمی، مهرسا فلاحیان، فرخنده فرمانی‌زاده و افسر ناصری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال رستگاری

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال رستگاری از شبکه دو سیما سراغ قصه‌ی این مجموعه مناسبتی می‌رویم که هم‌مانند سریال‌های اغما، احضار، ملکوت و او یک فرشته بود ماورایی است و در آن سرنوشت چند نفر که در کما به سر می‌برند و چند شخصیت هم که پس از مرگ در عالم برزخ هستند به تصویر کشیده شده است.

داستان سریال رستگاری
زمان پخش تکرار سریال رستگاری از شبکه دو

در خلاصه داستان سریال رستگاری آمده است: «مردی کارخانه‌دار که در زندگی خطاهایی داشته با حوادثی روبه‌رو می‌شود که طبیعی به نظر نمی‌رسند.»

کارگردان سریال رستگاری

مسعود ده نمکی کارگردان سریال رستگاری، در چهارم فروردین ماه سال 1348 در اهر به دنیا آمده است. وی از 16 سالگی تا 19 سالگی خود را در جبهه گذراند. سپس علاوه بر روزنامه‌نگاری در نشریه یالثارات، به ادامه تحصیل در رشته علوم سیاسی در دانشگاه آزاد پرداخت.

ده نمکی در دهه 70 سردبیر و مدیرمسئول هفته نامه‌های شلمچه و جبهه و ماهنامه صبح دوکوهه بود. وی در همین دهه از اعضای فعال انصار حزب الله نیز بود. ایشان فیلمسازی را از 34 سالگی و با مستند فقر و فحشا آغاز کرد. پس از آن مستند دیگری با نام کدام استقلال؟ کدام پیروزی؟ را ساخت.

داستان سریال رستگاری

مسعود ده نمکی در سال 1386 فیلم اخراجی ها را ساخت. اخراجی ها از پرفروش‌ترین آثار کمدی سینماست و نخستین فیلم سینمایی ده نمکی محسوب می‌شود.

از آثار منتشر شده‌ی این روزنامه نگار، نویسنده و کارگردان مطرح می‌توان اخراجی ها، اسارت و آزادگان به روایت تصویر، فرهنگ اصطلاحات اسرای ایران به انضمام دانستنی‌های از اسارت، کتاب شناسی اسارت، لبخند در اسارت، مجموعه‌ای از خاطرات اسرای ایرانی، معنویت در اسارت، مقاومت در اسارت دفتر اول، مقاومت در اسارت دفتر دوم، مقاومت در اسارت دفتر سوم، مقاومت در اسارت دفتر چهارم، رسوایی، رسوایی ۲، زندانی ها، دادستان و طیب خان را نام برد.

جالب است بدانید مسعود ده نمکی در طول ۲۰ سال از عمرش یک مجموعه ۸۰ جلدی به نام فرهنگنامه اسارات و آزادگان را آماده کرد؛ او از زمان کار در واحد گزینش آزادگان شروع به مستند سازی این مجموعه کرده بود.

عوامل سریال رستگاری

  • تهیه‌کننده و کارگردان: مسعود ده نمکی
  • مجری طرح و تولید: مصطفی سلطانی
  • مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی
  • سرپرست نویسندگان: حسن وارسته
  • طراح صحنه: حسین مجد
  • طراح لباس: ماهرخ سلیمانی
  • جلوه‌های ویژه رایانه ای: محمدرضا امامی
  • دستیار کارگردان: فرید کلهر
  • برنامه‌ریز: بهزاد چوپانیان
  • جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان
  • تدوین: الهام عباس زاده
  • صدابردار: فرزام معاونیان
  • صداگذار: محمود موسوی‌نژاد
  • آهنگساز: بهنام ابطحی
  • عکاس: امیرمحمد ترکی
  • تدارکات: محمود دریایی و سعید سریع کار
  • مشاور و ناظر کیفی: محمدرضا جعفری‌جلوه

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال رستگاری نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال رستگاری محمود پاک نیت، رضا استادی، پویا امینی، مهدی سلوکی، کاوه سماک باشی، حمیدرضا هدایی، رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی، رضا توکلی، حسن اسدی، محمدرضا رهبری، مالک سراج، افشین سنگ چاپ، رامبد شکرآبی، اکبر رحمتی، محمود مقامی، مختار سائقی، نفیسه روشن، سولماز حصاری، پوراندخت مهیمن، شیوا خسرومهر، پرنیا کربلایی، ساقی زینتی، المیرا ربیعی، عاطفه رحمان‌پور، حسن قبادی، فریبا ترکاشوند، پریا انوری، ژاله درستکار، مونا افخمی، مهرسا فلاحیان، فرخنده فرمانی‌زاده و افسر ناصری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال رستگاری چند قسمت است؟

این مجموعه در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی مسعود ده نمکی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال رستگاری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید