0

ساعت پخش سریال جنگل آسفالت از نماوا [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال جنگل آسفالت از نماوا [+خلاصه داستان]
بازدید 10

[ad_1]

مجموعه جنگل آسفالت به کارگردانی پژمان تیمورتاش، به‌زودی از نماوا منتشر می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال جنگل آسفالت با ما همراه شوید.

سریال جنگل آسفالت تازه‌ترین ساخته‌ی پژمان تیمورتاش، به قلم پژمان تیمورتاش و مهدی اسدزاده به نگارش درآمده است. نوید محمدزاده، امیرجعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین فر و نازنین فراهانی برخی از بازیگران مطرحی هستند که در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام اجتماعی هستید، می‌توانید سریال جنگل آسفالت را از سوم فروردین ماه 1403 از پلتفرم نماوا تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال جنگل آسفالت و خلاصه داستان این مجموعه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال جنگل آسفالت از نماوا

با قطعی شدن پخش سریال جنگل آسفالت از پلتفرم نماوا، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال جنگل آسفالت کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش سریال جنگل آسفالت از سوم فروردین ماه 1403 است. به این ترتیب سریال جنگل آسفالت جمعه هر هفته ساعت 08:00 از شبکه نمایش خانگی نماوا منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تماشا کنند.

سریال جنگل آسفالت کی پخش می شود
ساعت پخش سریال جنگل آسفالت

در سریال جنگل آسفالت مجید آقاکریمی، دیبا زاهدی، معین شاهچراغی، یسنا میرطهماسب، امین میری، عرفان ابراهیمی، مرجان اتفاقیان، نادر پورمهین، حسین فلاح، محسن بهرامی، حدیث نظری و محمدرضا فتحی به ایفای نقش می‌پردازند. آزاده صمدی و مسعود کرامتی نیز در این سریال حضور دارند.

خلاصه داستان سریال جنگل آسفالت

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال جنگل آسفالت از نماوا سراغ قصه‌ی این مجموعه درام، خانوادگی، اجتماعی می‌رویم که درباره‌ی دختری به نام هنگامه است که برادر کوچک‌تر او، دانیال، در آستانه قصاص قرار دارد و هنگامه برای نجات برادرش تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند مبلغ مورد نظر اولیا دم را فراهم کند.

تاریخ پخش سریال جنگل آسفالت
سریال جنگل آسفالت کی پخش می شود ؟

در خلاصه داستان جنگل آسفالت آمده است: «توی جنگل یا باید جنگیدن بلد باشی یا فرار کردن. یا شکارچی هستی یا شکار. جنگل جای ترسیدن نیست.»

پژمان تیمورتاش درباره‌ی مشکلاتی که بر سر راه نویسندگان برای فعالیت در سینما وجود دارد، گفت: «من هنوز متوجه این اصرار نشده‌ام که وقتی می‌گوییم پیوند ادبیات و سینما چرا باید از این جمله این‌طور برداشت کنیم که یعنی داستان‌نویس‌ها بیایند و فیلمنامه‌نویس شوند. خب بله اوضاع فیلمنامه در سینمای ایران به شدت خراب است. قبول. قریب به اتفاق فیلمساز‌ها و فیلمنامه‌نویس‌ها هم مطالعه‌ کمی دارند. ولی خب این وضع در ادبیات هم وجود دارد. اوضاع ادبیات هم اوضاع به سامانی نیست.

مگر گلشیری نمی‌توانست فیلمنامه‌نویس شود یا احمدمحمود؟ اسماعیل فصیح که این‌همه داستان سینمایی دارد؟ قاسم‌ هاشمی‌نژاد با رمان بی‌بدیل‌اش؟ ساعدی بود که آن هم با مهرجویی قصه‌های خودش را فیلمنامه می‌کرد. بعد هم اساسا ساعدی نمایشنامه‌نویس بود. اصرار نسل جدید ادبیات را به این خواسته که می‌تواند فیلمنامه‌نویس هم باشد متوجه نمی‌شوم. بی‌تعارف باید بگویم که نتایج به این اصطلاح پیوند هم در این سال‌ها نتایج دندانگیری نبوده‌اند.

به طور کلی برداشت من از این پیوند این است که یکی پیدا شود و بیاید «همسایه‌ها» را فیلم کند! «جای خالی سلوچ» را، «انفجار بزرگ» را… وگرنه که بی‌تعارف بسیاری از داستان‌ها و رمان‌های امروز را ما در فیلم‌ها و سریال‌های آمریکایی قبل از خواندن دیده‌ایم.»

کارگردان سریال جنگل آسفالت

پژمان تیمورتاش کارگردان سریال جنگل آسفالت، متولد 1364 در شاهرود است. فیلم سینمایی مفت آباد نخستین تجربه سینمایی او بود.

تاریخ پخش سریال جنگل آسفالت

تیمورتاش در حوزه ادبیات، رمان «قبل از مردن چشم هایت را ببند» را نوشته است. وی همچنین ساخت چند فیلم کوتاه و نویسندگی فیلمنامه دو فیلم شهربانو و بی تار را در کارنامه خود دارد.

عوامل سریال جنگل آسفالت

  • کارگردان: پژمان تیمورتاش
  • نویسندگان: پژمان تیمورتاش، مهدی اسدزاده
  • تهیه کننده: اسماعیل عفیفه
  • مدیرفیلمبرداری: آرش رمضانی
  • طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی
  • طراح صحنه:مرتضی فرید
  • طراح لباس:زهرا صمدی
  • عکاس: نادرفوقانی
  • تدوین: امیرادیب پرور
  • صداگذاری: آرش قاسمی
  • آهنگساز: افشین عزیزی
  • مدیر برنامه‌ریزی: محمدرضا کشمیری
  • مدیرتدارکات: علی طهامی طهرانی
  • مدیرتولید: حسین فلاح

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال جنگل آسفالت نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه نوید محمدزاده، امیرجعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین فر، نازنین فراهانی، مجید آقاکریمی، دیبا زاهدی، معین شاهچراغی، یسنا میرطهماسب، امین میری، عرفان ابراهیمی، مرجان اتفاقیان، نادر پورمهین، حسین فلاح، محسن بهرامی، حدیث نظری، محمدرضا فتحی، آزاده صمدی و مسعود کرامتی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال جنگل آسفالت چند قسمتی است؟

مجموعه جنگل آسفالت در 15 تا 20 قسمت به کارگردانی پژمان تیمورتاش ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال جنگل آسفالت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید