0

ساعت پخش سریال از سرزمین شمالی از شبکه چهار [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال از سرزمین شمالی از شبکه چهار [+خلاصه داستان]
بازدید 35

[ad_1]

مجموعه ژاپنی از سرزمین شمالی از شبکه چهار پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال از سرزمین شمالی با ما همراه باشید.

مجموعه از سرزمین شمالی با نام اصلی «Kita no kuni kara» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های ژاپنی به شمار می‌آید که جوایز بسیاری همچون جایزه چهاردهمین جشنواره سالانه تلویزیونی در سال ۱۹۸۱، نوزدهمین جایزه جشنواره گلکسی (Galaxy)، جایزه ویژه انجمن تهیه‌کنندگان مجموعه‌های تلویزیونی کشور ژاپن و جایزه ادبی یاماتو را به دست آورده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های ژاپنی قدیمی هستید، می‌توانید سریال از سرزمین شمالی را از روز پنجشنبه (12 بهمن ماه 1402) از شبکه چهار سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال از سرزمین شمالی ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال از سرزمین شمالی از شبکه چهار

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه چهار، زمان پخش سریال از سرزمین شمالی هر شب ساعت 24:00 (صفر بامداد) است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 11:00 و 18:00 همان روز که زمان تکرار سریال از سرزمین شمالی از شبکه چهار است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

داستان سریال از سرزمین شمالی
ساعت پخش سریال از سرزمین شمالی

موسیقی سریال «از سرزمین شمالی» که توسط ماساشی سودا ساخته شده، یکی از مشهورترین آثار او و صد البته خاطره‌انگیزترین و بهترین آثار موسیقایی مرتبط با تیتراژ سریال‌های تلویزیونی پخش شده در کشورمان است که بیش از سه دهه، هنوز هم محبوب ایرانی‌هاست و شاید بتوان گفت نوا و ملودی آغازین این سریال ژاپنی ماندگارتر از خود سریال در بین مردم است. جالب است بدانید ماساشی سودا را طرفدارانش با لقب «آقای انتظار» (Mr. Waiting) می‌شناسند.

سریال Kita no kuni kara با نامه‌هایی که پسر داستان به همکلاسی سابقش، دختری به نام کیکو، در توکیو می‌نویسد و با خواندن نامه‌ها توسط خود جون دنبال می‌شود.

در هفتم سپتامبر سال ۲۰۰۲ آخرین قسمت مجموعه از تلویزیون ژاپن پخش شد و تاریخ ۲۰ ساله پخش تلویزیونی این سریال که از سال ۸۱ میلادی آغاز شده بود برای همیشه به پایان رسید.

داستان سریال از سرزمین شمالی

امروزه دهکده‌ای که سریال از سرزمین شمالی در آن ساخته شده‌ بود، تبدیل به نمایشگاهی برای بازدید عموم شده‌ است. همچنین در منطقه فورانو در هوکایدوی ژاپن اکنون موزه‌ای وجود دارد که در آن اسباب و وسایل صحنه و حتی لباس بازیگران سریال از سرزمین شمالی نگهداری می‌شود و همه‌ی مردم می‌توانند از آن بازدید کنند.

بازیگران سریال از سرزمین شمالی

  • کونیه تاناکا در نقش گورو
  • هیده‌تاکا یوشی‌اوکا در نقش جون
  • توموکو ناکاجیما در نقش هوتارو
  • میکو هارادا در نقش ریکو
  • کئیکو تاکشیتا در نقش یوکیکو
  • کوئیچی ایواکی در نقش سوتا

خلاصه داستان سریال از سرزمین شمالی

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال از سرزمین شمالی از شبکه چهار سراغ قصه‌ی این مجموعه درام خانوادگی می‌رویم که درباره‌ی زندگی مردی به نام گورو است که پس از جدایی از همسرش، همراه با دخترش هوتارو و پسرش جون از توکیو به زادگاهش هوکایدو در جزیره شمالی کشور ژاپن برگشته است.

ساعت پخش تکرار سریال از سرزمین شمالی از شبکه چهار
ساعت پخش تکرار سریال از سرزمین شمالی از شبکه چهار

در خلاصه داستان سریال از سرزمین شمالی آمده است: «مردی به نام گورو پس از جدایی از همسرش ریکو (به دلیل داشتن رابطه با مردی دیگر) همراه با پسرش جون و دخترش هوتارو، از توکیو به زادگاهش در جزیره شمالی ژاپن (هوکایدو) برگشته و زندگی جدیدی را شروع می‌کنند. بچه‌ها در زندگی جدیدشان از یک سو با سکونت در منطقه‌ای که هیچ‌گونه امکاناتی مانند آب، برق و گاز ندارد و از سوی دیگر با دوری از مادرشان، باید مشکلات بسیار زیادی را پشت سر بگذرانند اما با گذشت زمان به تدریج به این شرایط عادت می‌کنند.

این در حالی است که گورو نیز سخت در تلاش است تا با امکانات اندکی که در اختیار دارد، زندگی خوبی را برای فرزندانش آماده سازد. پس از مدت کوتاهی، خاله‌ی فرزندان گورو که زن تحصیلکرده‌ای به نام یوکیکو است، به آنها ملحق می‌شود و با برادرزاده‌ی گورو به نام سوتا، آشنا می‌شود و سریال را به سمت و سوی متفاوت هدایت می‌کند.»

در آخرین فصل این سریال ژاپنی، گورو که زندگی‌اش را وقف فرزندانش کرده، به تدریج مسئولیت‌هایی را که در جریان زندگی برعهده داشته به جون و هوتارو واگذار کرده و سکان زندگی را به دست آنها می‌سپارد تا از این پس آنها به جای پدر، سختی‌ها و موانع زندگی را پشت‌سر گذاشته و مسیر زندگی آینده را برای خود هموار سازند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال از سرزمین شمالی نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال کونیه تاناکا، هیده‌تاکا یوشی‌اوکا، توموکو ناکاجیما، میکو هارادا، کئیکو تاکشیتا و کوئیچی ایواکی نقش‌آفرینی کردند.

سریال از سرزمین شمالی چند قسمتی است؟

سریال Kita no kuni kara در 47 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال از سرزمین شمالی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید