0

ساعت پخش سریال ادراک از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال ادراک از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]
بازدید 37

[ad_1]

مجموعه جنایی معمایی ادراک با بازی اریک مک‌ کورمک، از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال ادراک با ما همراه شوید.

سریال جنایی، درام، رازآلود و مهیج ادراک محصول سال ۲۰۱۲ امریکا است. این مجموعه به تهیه‌کنندگی اریک مک‌کورمک و توسط کمپانی پیپربوی پروداکشنز تولید شده و از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ پخش شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های جنایی و امریکایی هستید، می‌توانید سریال ادراک را از روز چهارشنبه (25 بهمن ماه 1402) از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال ادراک، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال ادراک از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال ادراک هر شب ساعت 23:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 05:00، 11:00 و 17:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال ادراک از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال ادراک
ساعت پخش سریال ادراک از شبکه تماشا

سریال Perception به کارگردانی مشترک کریستوفر میسیانو، کنت بیلر، گرگ بیمن، اندرو برنشتاین، جف وولنو و دران صرافیان (Christopher Misiano و Kenneth Biller و Greg Beeman و Andrew Bernstein و Jeff Woolnough و Deran Sarafian) ساخته شده است.

فیلمنامه سریال ادراک به قلم کنت بیلر، مایک ساسمن، وارن هسو لئونارد و راف گرین، به نگارش درآمده بود. فصل اول این مجموعه در سال 2012، فصل دوم در سال 2013 و سومین فصل آن نیز در سال 2014 میلادی تولید و منتشر شد.

مجموعه ادراک از ۹ ژوئیه ۲۰۱۲ تا ۱۷ مارس ۲۰۱۵ از کانال تلویزیونی «تی‌اِن‌تی» آمریکا پخش شد. این سریال درام و جنایی در جشنواره‌های مختلف، افتخارات و جوایز بسیاری را به دست آورد که از میان آن‌ها می توان به دریافت دو جایزه فیلم و تلویزیون بی ام آی اشاره کرد.

در این سریال بازیگرانی همچون اریک مک‌ کورمک، ریچل لی کوک، کلی روان، ارجی اسمیت، لوار بارتون، اسکات ولف، برد رائو و جاناتان اسکارف به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Perception توسط سرویس استریم دیزنی پلاس در سطح جهانی منتشر گردید. این مجموعه پس از انتشار با نقدهای مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی مخاطبین و منتقدان روبه‌رو شد.

سریال ادراک برای داستان جنایی مهیج، فیلمنامه قوی، طراحی صحنه خلاقانه، بازی خوب بازیگران و به‌ویژه بازی جذاب اریک مک‌کورمک در نقش دکتر دنیل پیرس، فضاسازی‌ها، جنبه‌های فنی، نحوه کارگردانی، طراحی لباس، شخصیت‌پردازی‌ها و سکانس‌های مهیج تحسین و ستایش شد.

خلاصه داستان سریال ادراک

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال ادراک از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه جنایی و رازآلود می‌رویم که درباره‌ی پرونده‌های پیچیده جنایی است که به کمک دکتر دنیل پیرس روان‌پزشک دانشگاه شیکاگو حل می‌شوند.

ساعت پخش سریال ادراک
زمان پخش تکرار سریال ادراک از شبکه تماشا

در خلاصه داستان سریال ادراک آمده است: «دکتر دنیل پیرس روان‌پزشک عصبی دانشگاه شیکاگو است که با استفاده از دیدگاه منحصر به فرد خود، به اف‌بی‌آی در حل برخی پرونده‌های پیچیده جنایی کمک می‌کند. دکتر پیرس مبتلا به «اسکیزوفرنی پارانوئید (هذیانی)» است و توهم‌هایش به او در حل پرونده‌ها کمک می‌کنند.»

گفتنی است سریال Perception برنده دو جایزه از جمله جایزه بهترین موسیقی متن و نامزد دریافت چهار جایزه دیگر از در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد شد.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال ادراک نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال ادراک اریک مک‌کورمک، راشل لی کوک، کلی روان، آرجی اسمیت، لوار بارتون، اسکات ولف، براد رو، جاناتان اسکارف و دن لوریا نقش‌آفرینی کردند.

سریال ادراک چند قسمت است؟

این مجموعه در 39 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی مشترک کریستوفر میسیانو، کنت بیلر، گرگ بیمن، اندرو برنشتاین، جف وولنو و دران صرافیان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال ادراک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید