0

ساعت پخش برنامه شب خوش مهران غفوریان از شبکه سه

ساعت پخش برنامه شب خوش مهران غفوریان از شبکه سه
بازدید 28


برنامه شب خوش به کارگردانی مهران غفوریان از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از جزییات و ساعت پخش برنامه شب خوش با ما همراه شوید.

«شب خوش» از تازه‌ترین تولیدات گروه اجتماعی شبکه سه است که مهران غفوریان، هنرمند مطرح کشور علاوه بر اجرا، کارگردانی هنری آن را نیز بر عهده دارد. غفوریان پس از جواد رضویان و محمدرضا گلزار سومین بازیگر مشهوری است که این روزها با یک برنامه‌ی جدید به تلویزیون بازگشته است.

اگر از علاقه‌مندان برنامه‌های تاک‌ شو ایرانی هستید، می‌توانید برنامه شب خوش را سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته از شبکه سه سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش برنامه شب خوش ، زمان تکرار و جزییات این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش برنامه شب خوش از شبکه سه

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه، زمان پخش برنامه شب خوش سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 22:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 03:00 و 17:00 روز بعد که زمان پخش تکرار برنامه شب خوش از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش برنامه شب خوش
ساعت پخش برنامه شب خوش از شبکه سه

شب خوش به تهیه‌کنندگی سلیم ثنایی تولید شده و سه شنبه 24 بهمن 1402 پخش خود را آغاز کرده است. یکی از امتیازهای «شب خوش» این است که تمام مدت زمان برنامه به گفت‌وگو میان مجری و مهمان نمی‌گذرد.

در یکی از بخش‌های برنامه، مهمان باید رکوردهای عجیب، بی‌فایده‌ یا حتی مسخره‌ای را که در گینس ثبت شده، بشکند. درست کردن برج با استفاده از رول‌های دستمال توالت در زمان محدود یا خوردن بیشترین تعداد اسمارتیز با چوب غذاخوری ژاپنی، رکوردهایی بود که نصرالله رادش مهمان قسمت اول شب حوش باید می‌شکست. انجام چنین چالش‌های سرگرم‌کننده‌ای تنوع خوبی در مسابقه ایجاد کرده است.

مجری برنامه شب خوش

زمان پخش برنامه شب خوش
زمان پخش تکرار برنامه شب خوش از شبکه سه

مهران غفوریان مجری برنامه شب خوش، در سوم شهریور ماه سال ۱۳۵۳در تهران به دنیا آمده است. پدرش ناخدای نیروی دریایی ارتش بوده و مادرش معلم بازنشسته است. او یک برادر بزرگتر به نام مهدی دارد که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کند.

این بازیگر، کمدین و کارگردان پرطرفدار دانش‌آموخته‌ی رشته نقاشی است. اولین بازی غفوریان، در مجموعه طنز لبخند سوم به کارگردانی مسعود رشیدی بود. هنر بازیگری او در مجموعه های «نوروز ۷۵» و «گلهای ۷۶» بیشتر دیده شد، اما غفوریان در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

از کارهای او می‌توان به فیلم‌های سینمایی‌ مجرد ۴۰ ساله، شیر و عسل، داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه، قورباغه، نیسان آبی، شوخی کردم، خاتون و نوبت لیلی اشاره کرد.

غفوریان از بازیگران زخم کاری 2 است. او علاوه بر بازیگری، به نقاشی کشیدن علاقه‌ی خاصی دارد. او در این باره می‌گوید: «هنوز هم گاهی نقاشی می‌‌کشم، من اصلا از نقاشی وارد هنر شدم و بعد به بازیگری پرداختم، کارم هم خیلی خوب بود. یک زمانی فکر می‌‌کردم تابلوهای مختلفی کار کنم و نمایشگاه بگذارم ولی نشد، شاید بعدها این کار را انجام بدهم.»

مهران غفوریان در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ (40 سالگی) ازدواج کرد. او در بهمن ۱۳۹۷ صاحب یک دختر بنام «هانا» شد.

عوامل برنامه شب خوش

  • کارگردان تلویزیونی: محمدرضا درخشان
  • سرپرست نویسندگان: احمدرضا کاظمی
  • تهیه‌کننده: سلیم ثنایی
  • کارگردان: مهران غفوریان
  • مدیر تولید: حسین باقریان
  • طراح دکور و صحنه: بابک عابدی
  • سردبیر: علی میری
  • تدوین‌گر: مهیار صادقی

سوالات متداول

مجری برنامه شب خوش کیست؟

مهران غفوریان هنرمند مطرح کشور علاوه بر اجرا، کارگردانی هنری برنامه شب خوش را بر عهده دارد.

برنامه شب خوش کی پخش می‌شود؟

اگر از علاقه‌مندان برنامه‌های تاک‌ شو ایرانی هستید، می‌توانید برنامه شب خوش را سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته از شبکه سه سیما تماشا کنید.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال:

نظر شما در خصوص ساعت پخش برنامه شب خوش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید