0

ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 2 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 2 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 127

[ad_1]

ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 2 که توسط کمپانی چینی هواوی ساخته شده است، پس از عرضه در سطح جهانی در ماه می، در نهایت روانه بازار چین شد. برای اطلاع از قیمت و مشخصات فنی با مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه باشید.

ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 2 دارای صفحه نمایش مستطیلی AMOLED با اندازه 1.74 اینچ و وضوح HD است. این صفحه نمایش از نوع همیشه روشن است و امکان انتخاب صفحه‌های ساعت مختلف با تنوعی بالا در دسترس قرار دارد. این دستگاه مقاومت خوبی در برابر آب دارد و تا عمق 50 متری می‌تواند دوام بیاورد.

مستر بلیط

دستگاه Huawei Watch Fit 2 برای تناسب اندام مخاطب نیز از ویژگی‌های خوبی برخوردار است. Watch Fit 2 به نمایشگر ضربان قلب و سنسور SpO2 مجهز شده است. این ویژگی‌ها می‌تواند الگوهای خواب، سطح استرس و چرخه قاعدگی را برای زنان ردیابی کند. این دستگاه پوشیدنی از 97 حالت تمرینی و همچنین هفت حالت تمرین متحرک پشتیبانی می‌کند.

تماس صوتی با ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 2

Huawei Watch Fit 2 به یک میکروفون برای تماس صوتی مجهز شده که از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند وصل می‌شود. این ساعت هوشمند از GPS ،Beidou ،GLONASS و Galileo نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 2 می‌توان به کنترل پخش موسیقی و اعلان‌های رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد. Watch Fit 2 از یک باتری 292 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که می‌تواند تا 10 روز با یک بار شارژ دوام بیاورد.

ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 2 رسما رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

 

Huawei Watch Fit 2 در طیف وسیعی از رنگ‌ها از جمله آبی، صورتی، مشکی، خاکستری، سفید، نقره‌ای مات و طلایی عرضه می‌شود. بر روی این دستگاه برچسب قیمتی 119 دلار خورده شده است که با توجه به ویژگی‌های آن قیمت مناسبی به‌‌نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با ساعت هوشمند جدید Huawei Watch Fit 2 چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید