0

ساعت هوشمند امزفیت T-Rex Ultra معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ساعت هوشمند امزفیت T-Rex Ultra معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 40


ساعت هوشمند امزفیت T-Rex Ultra رونمایی شد. امزفیت یکی از برترین سازندگان ساعت‌های هوشمند درجهان است که با تی رکس اولترا یکبار دیگر هنر خود را به رخ کشیده است.

ساعت هوشمند امزفیت T-Rex Ultra با بدنه‌ای بسیار مقاوم و ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد معرفی شد. این ساعت هوشمند یکی از محصولات پرچمدار این شرکت به حساب می‌آید و امزفیت نیز ثابت کرده است که در ساخت گجت‌های اینچنینی از پیشتازان بازار است. طبق ادعای این شرکت، T-Rex Ultra برای شرایط محیطی سخت ساخته شده و می‌تواند با هربار شارژ کردن تا 20 روز دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند هواوی واچ التیمیت معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

ساعت هوشمند امزفیت T-Rex Ultra با بدنه‌ای مقاوم رونمایی شد

امیزفیت در سال‌های اخیر توانسته است با عرضه ساعت‌های هوشمند مقاوم، جایگاه مناسبی در میان علاقه‌مندان پیدا کند و به‌تازگی از ساعت جدید T-Rex Ultra در این سری رونمایی کرده که به‌عنوان پرچمدار، از قابلیت‌های متعددی برخوردار است.

محصول جدید شرکت امیزفیت به صفحه‌نمایش ۱.۳۹ اینچی با پنل امولد مجهز شده است که از رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل بهره می‌برد. حداکثر مقدار روشنایی قابل‌دستیابی برای نمایشگر ۱۰۰۰ نیت اعلام شده که میزان مناسبی برای کار با ساعت در زیر نور مستقیم آفتاب است.

ساعت هوشمند امزفیت T-Rex Ultra با بدنه‌ای مقاون رونمایی شد

بدنه ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex Ultra نسبت به نمونه‌های قبلی، مستحکم‌تر است و به‌لطف گواهی‌های EN13319 و ایزو ۶۲۴۵ می‌توان از آن تا عمق ۳۰ متر در زیر آب استفاده کرد. خود بدنه از پلیمر آلومینیوم ساخته شده است؛ درحالی‌که حاشیه آن همراه با کلیدها و پنل پشتی از جنس استیل ضد‌زنگ هستند. وزن محصول ۸۹ گرم و ضخامت آن ۱۳.۴۵ میلی‌متر است که در مقایسه با دیگر ساعت‌های هوشمند، گزینه سنگینی محسوب می‌شود.

از دیگر گواهی‌های کسب‌شده توسط امیزفیت T-Rex Ultra می‌توان به استاندارد نظامی (MIL-STD) اشاره کرد که می‌تواند عملکرد و سلامت دستگاه را در ۱۵ تست مختلف تضمین کند. ازجمله شرایط قابل‌تحمل برای این ساعت، مقاومت در برابر گل‌ولای است که از ورود ذرات خارجی به داخل بدنه جلوگیری می‌کند. همچنین دامنه دمایی قابل‌تحمل برای آن بین ۳۰- تا ۷۰+ درجه سانتی‌گراد ذکر شده است.

محصول جدید امیزفیت از GPS دو‌کاناله همراه با قابلیت دانلود نقشه جهت دسترسی آفلاین بهره می‌برد و می‌تواند موقعیت مکانی کاربر را به‌صورت لحظه‌ای نمایش دهد. تشخیص خودکار برای ۲۵ فعالیت ورزشی هم در آن گنجانده شده است. حسگر بیومتریک BioTracker PPG تعبیه‌شده در این ساعت می‌تواند اندازه‌گیری و پایش دقیق ضربان قلب و اکسیژن خون را نیز تضمین کند.

طبق ادعای امیزفیت، باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر-ساعت دستگاه می‌تواند با هر بار شارژ تا حداکثر ۲۰ روز شارژدهی داشته باشد و حتی در حالت پرمصرف Endurance GPS هم می‌تواند تا ۳ روز دوام بیاورد. از دیگر مشخصات ساعت T-Rex Ultra می‌توان به بلوتوث نسخه 5.0 LE، وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتز و سیستم‌عامل ZeppOS نسخه ۲.۰ با پشتیبانی از ۱۲۰ واچ‌فیس اشاره کرد.

کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های اختصاصی مثل GoPro را هم برای اتصال سایر گجت‌ها روی ساعت نصب کنند. محصول اشاره‌شده در دو رنگ مشکی و خاکی با قیمت ۴۰۰ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت؛ اما هنوز جزئیات بیشتری پیرامون ورود آن به بازار منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ساعت هوشمند امزفیت T-Rex Ultra چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید