0

ساعت هوشمند آمازفیت GTR 4 معرفی شد

ساعت هوشمند آمازفیت GTR 4 معرفی شد
بازدید 138


زیربرند شیائومی، آمازفیت نیز در رویداد IFA 2022 از یک محصول جدید رونمایی کرد. ساعت هوشمند آمازفیت GTR 4 جدیدترین محصول این زیربرند محبوب چینی است.

برند آمازفیت، زیربرند محبوب شیائومی که زمینه تولید ساعت‌های هوشمند فعال است در نمایشگاه IFA 2022 از ساعت هوشمند GTR 4 رونمایی کرد. این محصول مجهز به سنسور اپتیکال BioTracker 4.0 PPG است و قرار است با قیمت 199.99 دلار عرضه شود.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2022

مشخصات ساعت هوشمند آمازفیت GTR 4

جدیدترین محصول آمازفیت هم دقیقا مانند نسل‌های قبلی خود بیش از 150 حالت ورزشی و قابلیت‌های سلامتی مختلفی دارد. این ساعت همچنین دارای یک حالت پیشرفته Track Run mode و یک حالت جدید Golf Swing mode است.

ساعت جدید آمازفیت مجهز به یک GPS دو بانده است و می‌تواند به پنج سیستم ماهواره‌ای دسترسی داشته باشد. تعداد این ماهواره‌ها قرار است با یک آپدیت نرم‌افزاری به شش مورد افزایش یابد. همچنین گفته می‌شود که می‌توانید داده‌های یک مسیر را از طریق اپلیکیشن Zepp به آن وارد کرده و سپس از طریق آن ناوبری کنید. قابلیت‌های سلامت این ساعت شامل استفاده از یک سنسور اپتیکال جدید BioTracker 4.0 PPG می‌شود که ۳۳ درصد نسبت به مدل قبلی‌ دقیق‌تر است.

نمایشگر ساعت هوشمند آمازفیت جی تی آر 4 یک پنل 1.43 اینچی آمولد است که باتری آن با یک بار شارژ تا 14 روز برای کارهای روزمره دوام می‌آورد. این ساعت قیمت 199.99 دلاری دارد و در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و خاکستری عرضه خواهد شد. گفتنی است فروش رسمی این ساعت از 22 شهریور در کشورهای مختلف از جمله آلمان و لهستان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساعت هوشمند آمازفیت GTR 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید