0

ساخت فیلمی بر اساس دادگاه جانی دپ و امبر هرد

ساخت فیلمی بر اساس دادگاه جانی دپ و امبر هرد
بازدید 165


اخیرا اخباری مبنی بر ساخت فیلمی بر اساس دادگاه جانی دپ و امبر هرد منتشر شده که نشان می‌دهد این ماجرای جنجالی هنوز می‌تواند تیتر اول رسانه‌ها باشد.

خبر ازدواج جانی دپ دوست داشتنی با دختری زیبا که تازه پا به دنیای هالیوود گذاشته بود مانند بمبی صدا کرد. این دو که اولین بار در فیلم The Rum Diary با یکدیگر آشنا شده بودند، پس از گذشت چند سال، در سال 2015 ازدواج کردند. اما این عشق پایان خوشی نداشت و در نهایت منجر به جدایی آنها در سال 2017 شد.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید: احتمال بازگشت جانی دپ به جانوران شگفت انگیز ؛ پاترهدها امیدوار باشند

ساخت فیلمی بر اساس دادگاه جانی دپ و امبر هرد

پس از جدایی این دو، امبرهرد مقاله‌ای را در واشنگتن پست منتشر کرد که در آن جانی به طور غیر مستقیم، به خشونت خانگی متهم شده بود. این اتهام آنچنان تاثیری بر حرفه بازیگری جانی دپ گذاشت که او از پروژه‌هایی مانند دزدان دریایی کارائیب در نقش جک اسپارو و فرانچایز Fantastic Beasts حذف شد.

بازتاب منفی آن مقاله به حدی بود که جانی دپ تصمیم گرفت در سال 2019 علیه امبر هرد اعاده حیثیت کند. به این ترتیب دادگاه‌های جنجالی این دو آغاز شد. در طول دوران محاکمه هر دو طرف شاهدانی مبنی بر بی‌گناهی خود یا گناهکار بودن طرف مقابل به دادگاه معرفی می‌کرد.

در نهایت پس از گذشت 6 سال از آغاز دادگاه، هیئت منصفه امبر هرد را به افترازنی و بدنام کردن جانی دپ متهم کرد. حالا این ماجرا دست مایه ای برای ساخت فیلمی بر اساس دادگاه جانی دپ و امبر هرد شده است.

ساخت فیلمی بر اساس دادگاه جانی دپ و امبر هرد

دادگاه برای جانی دپ 15 میلیون دلار غرامت تعیین کرد که 10 میلیون آن برای خسارت جبرانی و 5 میلیون دیگر بابت خسارت تنبیهی معین شد. از آنجایی که خسارات تنبیهی در ایالت ویرجینیا 350 هزار دلار محدود شده، قاضی مبلغ ذکر شده را به این میزان کاهش داد. همچنین برای امبر هرد 2 میلیون دلار غرامت در نظر گرفته شد.

بر اساس گزارش ورایتی، به نظر می‌رسد پروژه ساخت فیلمی بر اساس دادگاه جانی دپ و امبر هرد (Hot Take: The Depp/Heard Trial)  توسط سرویس استریم Tubi به سرعت در حال پیگیری است.

گفته می‌شود ساخت فیلم بر عهده سارا لومن خواهد بود. سارا لومن که کارگردانی فیلم‌هایی همچون The Reunion و Secrets in the Woods را در کارنامه خود دارد برای ساخت این فیلم با گای نیکولوچی فیلنامه‌نویس از The Daily Show همکاری خواهد کرد.

در این فیلم ستاره‌های Hot Take یعنی مارک هاپکا در نقش جانی دپ، مگان دیویس در نقش امبر هرد، ملیسا مارتی در نقش کامیل واسکوئز وکیل جانی و مری کریگ در نقش وکیل امبر والین بردهافت، حضور خواهند داشت.

نکته قابل توجه زمان انتشار این فیلم است که در کمال ناباوری در 30 سپتامبر برابر با 8 مهر 1401 خواهد بود. مدیر ارشد به Tubi گفته که: «این فیلم به سرعت ساخته شده تا برداشتی به موقع و منحصر به فرد از آنچه میلیون‌ها نفر در طول تابستان دیده‌اند، ترسیم کند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساخت فیلمی بر اساس دادگاه جانی دپ و امبر هرد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید