0

ساخت فصل دوم سریال The Old Man با حضور جف بریجز تایید شد

ساخت فصل دوم سریال The Old Man با حضور جف بریجز تایید شد
بازدید 236


ساخت فصل دوم سریال The Old Man از طرف شبکه FX تایید شد. فصل دوم این سریال، که مورد پسند مخاطبان قرار گرفته است، با حضور جف بریجز تمدید شد.

تا امروز تنها سه قسمت از فصل یک سریال The Old Man از شبکه FX به نمایش درآمده است، اما از آنجایی که در همین ابتدا این سریال تحسین منتقدان و توجه مخاطبان را به دست آورده است، سریال برای فصل دوم تمدید شد.

مستر بلیط

فیلمبرداری فصل 2 سریال The Old Man با بازی جف بریجز به زودی آغاز خواهد شد. فصل یک این سریال مجموعا در هفت قسمت تولید شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

ساخت فصل دوم سریال The Old Man تایید شد

این سریال درام اکشن داستان دن چیس، مأمور سابق سازمان CIA با بازی جف بریجز را دنبال می‌کند. جف بریجز در نقش دن چیس، جان لیسگو، عالیه شوکت، ای.جی. بونیلا، بنگا آکینابه، امی برنمن، بیل هک، لیم لوبانی، کنث میچل، نوید نگهبان و پژ وحدت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Old Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساخت فصل دوم سریال The Old Man با حضور جف بریجز تایید شد
فصل 2 سریال The Old Man

جاناتان ای استینبرگ و رابرت لوین وظیفه ساخت سریال پیرمرد را بر عهده دارند و دو قسمت اول این سریال توسط جان واتس، کارگردان سه‌گانه اخیر فیلم‌ مرد عنکبوتی کارگردانی شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال پیرمرد در دسترس نیست.

خلاصه داستان سریال The Old Man

سریال The Old Man اقتباسی از رمانی به همین نام اثر توماس پری است. کاراکتر دن چیس مأمور سابق سازمان CIA است که سی سال در خارج از شبکه در ایالت نیویورک، به صورت مخفیانه زندگی می‌کرده است.

یک قاتل اما رد چیس را می‌زند و سعی در کشتنش می‌کند. پس از اینکه چیس آن قاتل را که به خانه‌اش نفوذ کرده بود می‌کشد، مجبور می‌شود خودش را مخفی کند. در حالی که چیس مخفی شده، اتاقی را از زوئی مک‌دونالد اجاره می‌کند و در همین حین مجبور می‌شود با مک‌دونالد شراکت کند.

پس از آن دشمنان بیشتری از جمله معاون عملیاتی سازمان ضدجاسوسی FBI (هارولد هارپر)، دست‌نشانده‌ی او یک مأمور ویژه (مامور آنجلا آدامز) و پیمانکاری مرگبار به‌دنبال این مأمور سابق CIA، یعنی چیس می‌افتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساخت فصل دوم سریال The Old Man چیست؟ نظرات خود را با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید