0

ساخت سریال سونیک برای شبکه پارامونت تایید شد

ساخت سریال سونیک برای شبکه پارامونت تایید شد
بازدید 78


پارامونت ضمن انتشار یک تصویر از آغاز مراحل اولیه ساخت سریال سونیک با نام Knuckles با صداپیشگی ادریس البا و البته اعلام فهرست بازیگران خبر داده است.

پیش از نمایش عمومی فیلم Sonic the Hedgehog 2 پارامونت از قصد خود برای ساخت سریال اسپین‌آف سونیک براساس شخصیت ناکلز به‌طور رسمی خبر داده بود. هم‌اکنون نیز براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری سریال اسپین‌آف سونیک شروع شده است. در‌حال‌حاضر طبق گزارش ورایتی مراحل فیلم‌برداری و ساخت سریال سونیک با نام Knuckles کلید خورده است که جف فاولر، کارگردان هر دو قسمت فیلم Sonic the Hedgehog دوباره وظیفه کارگردانی قسمت اول یا پایلوت (آزمایشی) سریال ناکلز را ایفا خواهد کرد.

افزون‌بر فاولر، جورما تاکونی با سابقه کارگردانی فیلم Popstar: Never Stop Never Stopping به کارگردانی یک قسمت از سریال Knuckles نیز خواهدد پرداخت. سریال ناکلز جهت پخش از شبکه پارامونت پلاس در حال فیلم‌برداری است. همچنین فیلم Sonic the Hedgehog 3 نیز در تاریخ 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ساخت سریال هری پاتر توسط HBO Max رسما تایید شد [+جزئیات داستان و بازیگران]

ساخت سریال سونیک برای شبکه پارامونت پلاس

در تصویری که از این سریال منتشر شده صرفاً کلاکت روز اول فیلم‌برداری با یک کلاه دیده می‌شود. همچنین براساس اعلام قبلی، ادریس البا به‌منظور صداپیشگی شخصیت ناکلز در سریال Knuckles حضور خواهد یافت و همچنین فهرست دیگر بازیگران این سریال لایو اکشن نیز مشخص شده است. در همین راستا بازگشت آدام پالی در نقش وید ویپل و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی در سریال ناکلز به تأیید رسیده که ناکلز قرار است به ویپل برای دستیابی به شخصیت یک مبارز کمک کند.

ساخت سریال سونیک

روری مک‌کان با سابقه بازی در سریال بازی تاج و تخت، ادی پترسن با سابقه بازی در فیلم Violent Night، جولین بارت با سابقه بازی در سریال The Great، اسکات مسکادی ملقب به کید کادی با سابقه بازی در مجموعه فیلم اکشن سریع و خشن و الی تیلور با سابقه بازی در سریال Ted Lasso لیست دیگری از بازیگران سریال Knuckles خواهند بود. جان ویتینگتون، نویسنده فیلم Sonic the Hedgehog 2 هم تحت عنوان رهبر تیم نویسندگان در سریال ناکلز وظایفی را برعهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت سریال سونیک با نام ناکلز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید