0

ساخت سریال ایندیانا جونز توسط دیزنی پلاس تایید شد

ساخت سریال ایندیانا جونز توسط دیزنی پلاس تایید شد
بازدید 152

[ad_1]

دیزنی پلاس ساخت سریال ایندیانا جونز را تائید کرد. بنابراین قرار است شاهد یک سریال محبوب از کاراکتر ایندیانا جونز، باستان شناس کاربلد سینما، باشیم.

اخیرا برخی منابع آگاه گفته‌اند که شرکت تولیدکننده فیلم لوکاس طی جلسه‌ای عمومی با نویسندگان امکان ساخت و پخش سریال Indiana Jones را مطرح کرده است. البته هنوز نویسنده‌های این مجموعه انتخاب نشده‌اند و به همین خاطر اطلاعات بیشتری در خصوص آن در دسترس نیست.

در همین راستا، معلوم نیست داستان این سریال در ادامه پنجمین فیلم ایندیانا جونز که در 2023 اکران می‌شود، رخ دهد و یا اسپین آفی از این فرنچایز است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

ساخت سریال ایندیانا جونز

هرچند پیش از این هریسون فورد (بازیگر نقش ایندیاناجونز) اعلام کرده بود پس از بازی در فیلم Indiana Jones 5 با این نقش خداحافظی می‌کند، اما برخی منابع ادعا کرده‌اند دیزنی پلاس قصد دارد این فرنچایز را ادامه دهد.

البته در صورت ساخت سریال Indiana Jones، این اولین سریالی نخواهد بود که درباره این باستان‌شناس محبوب ساخته می‌شود. سریال «وقایع‌نگاری ایندیانا جونز جوان» به مدت دو فصل از ۱۹۹۲سال تا ۱۹۹۳ از شبکه ABC پخش شد. البته این سریال عمدتا روی سال‌های اولیه این شخصیت تمرکز داشت و شان پاتریک فلنری و کوری کریر در زمان‌های مختلف زندگی او را بازی کردند. هریسون فورد نیز در یک قسمت آن حضور پیدا کرد. جورج هال هم نقش ایندیانا جونز مسن را بازی می‌کرد.

ساخت سریال ایندیانا جونز

هریسون فورد تا به امروز در چهار فیلم پرفروش این سری، نقش این باستان‌شناس محبوب و کارکشته را بازی کرده و فیلم جدید آن نیز در سال آینده پخش خواهد شد. در مجموع، چهار فیلم نخست این سری نزدیک به ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است. بنابراین عجیب نیست که دیزنی پلاس بیخیال این پروژه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال ایندیانا جونز چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید