0

ساخت جهان‌های مجازی با هوش مصنوعی Hiber3D [+ویدیو]

ساخت جهان‌های مجازی با هوش مصنوعی Hiber3D [+ویدیو]
بازدید 44

[ad_1]

شرکت Hiber ابزاری ابداع کرده که امکان ساخت جهان‌های مجازی با هوش مصنوعی مولد را با بهره‌گیری از دستورات زبانی به ارمغان خواهد آورد.

شرکت Hiber نسخه جدید ابزار خود تحت عنوان Hiber3D را با همکاری Datatonic و Google Cloud طراحی کرده و طی رویداد Cloud Next گوگل رونمایی کرده است. این شرکت در واقع نسخه جدید ابزار ساخت جهان‌های مجازی با هوش مصنوعی را عرضه کرده که در حقیقت مهم‌ترین ویژگی آن همین اضافه‌شدن هوش مصنوعی مولد است تا ساخت دنیاهای سه‌بعدی و مجازی برای کاربران با سهولت بیشتری انجام پذیرد. ادغام هوش مصنوعی مولد با Hiber3D به سازندگان امکان بهره‌گیری از دستورات زبانی جهت ساخت جهان‌های سه‌بعدی را می‌دهد.

همچنین در آینده، Hiber برنامه دارد تا یک دستیار هوش مصنوعی را مختص کاربران خود توسعه دهد که توانایی ارائه پیشنهادهای لحظه‌ای به آن‌ها را داشته و با کمک‌های خود، فرایند ساخت را برای آن‌ها نسبت به قبل تسهیل کند.

تا به امروز ابزار Hiber3D مورد‌توجه بسیاری از برندهای بزرگی قرار گرفته که تصمیم دارند حضور خود در دنیای مجازی و متاورس را افزایش دهند و روی تجربیات نوآورانه سرمایه‌گذاری کنند. برند مد لوکس Tommy Hilfiger به‌تازگی با کمک این ابزار، جهان مجازی خود را موسوم به Tommy Parallel، طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید: نابودی 2.4 میلیون شغل توسط هوش مصنوعی تا سال 2030

ساخت جهان‌های مجازی با هوش مصنوعی با ابزار Hiber3D

در همین راستا، «مایکل ینگفورز»، مدیرعامل این شرکت مستقر در گوتنبرگ، سوئد طی مصاحبه‌ای با GamesBeat اعلام کرد که کاربران با ابزارهای سازنده Hiber که شامل کیت توسعه Hiber3D و یک ابزار بدون کد برای مصرف‌کنندگان بوده، تا به امروز بیش از 5 میلیون دنیای سه‌بعدی در هاب HiberWorld ساخته‌اند.

وی در مصاحبه خود اظهار کرد: «این نقطه عطفی بسیار مهم برای شرکت ما محسوب می‌شود. این روزها هوش مصنوعی در سرتاسر وب وجود دارد و این موضوعی است که ما از زمان آغاز ساخت Hiber روی آن کار کرده‌ایم.»

ساخت جهان‌های مجازی با هوش مصنوعی

این شرکت به‌منظور افزودن قابلیت‌های هوش مصنوعی به ابزار خود، از سرویس‌های Google Cloud و الگوریتم‌های جدید هوش مصنوعی بهره برده است. طبق اعلام ینگفورز، این امر منجر خواهد شد که برخی از هزینه‌های مرتبط با هوش مصنوعی مولد که به قدرت محاسباتی فراوانی نیاز دارد، کاهش یابد. با وجود این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از زبان طبیعی موارد گوناگونی همچون ساختمان‌ها را به جهان‌های خود اضافه کند. ینگفورز همچنین مدعی شد که شرکت آن‌ها قصد ندارد در کوتاه‌مدت محدودیت یا هزینه‌ای را برای سرویس خود تعیین کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت جهان‌های مجازی با هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید