0

ساخت اسپین آف بیگ بنگ تئوری برای شبکه مکس تایید شد

ساخت اسپین آف بیگ بنگ تئوری برای شبکه مکس تایید شد
بازدید 129

[ad_1]

اخیراً اخباری مبنی‌بر ساخت اسپین آف بیگ بنگ تئوری توسط برادران وارنر براساس سریال The Big Bang Theory به منظور پخش از شبکه مکس به گوش می‌رسد.

باتوجه به ادغام دو شبکه HBO Max و دیسکاوری پلاس، شبکه‌ای با نام مکس درحال‌حاضر شکل گرفته و هزینه اشتراک ماهیانه آن به میزان 16 دلار خواهد بود. درحال‌حاضر طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شنیده‌هایی حاکی از ساخت اسپین آف بیگ بنگ تئوری به گوش می‌رسد. ساخت اسپین‌آف جدید سریال The Big Bang Theory توسط برادران وارنر و جهت پخش از شبکه مکس هم‌اکنون رسما تایید و اعلام شده و به‌نظر باید شاهد بازگشت چاک لوری، یکی از سازندگان سریال اصلی برای ساخت سریال جدید نظریه بیگ بنگ نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: سریال The Conjuring توسط برادران وارنر ساخته می‌شود

ساخت اسپین آف بیگ بنگ تئوری توسط برادران وارنر

پخش سریال بیگ بنگ تئوری از سال 2007 از شبکه CBS کلید خورد و این سریال سیتکام به سرعت موفق به کسب محبوبیت زیادی شد. در مجموع 12 فصل و 279 قسمت از سریال بیگ بنگ تئوری تولید و پخش شده است و تا به امروز نیز 122 قسمت از سریال Young Sheldon هم به نمایش در آمده است. حالا باتوجه ‌به محبوبیت چشمگیر سریال نظریه بیگ بنگ روی شبکه HBO Max، ساخت سریال جدید آن نیز برای شبکه مکس خیلی امر اعجاب‌آوری نبوده است.

ساخت اسپین آف بیگ بنگ تئوری

درواقع سریال جدید نظریه بیگ بنگ دومین اسپین‌آف این مجموعه سریال کمدی محسوب می‌شود و قبل از این نیز ساخت سریال Young Sheldon با محوریت دوران کودکی شلدون کوپر (یکی از شخصیت‌های اصلی سریال) برای شبکه CBS به انجام رسیده بود که هم‌اکنون فصل ششم این سریال کمدی سیتکام نیز در حال پخش است و حتی سریال یانگ شلدون برای فصل هفتم هم تمدید شده است. همچنین درحال‌حاضر کلیه فصل‌های سریال The Big Bang Theory به‌همراه 5 فصل اول سریال Young Sheldon برای کاربران HBO Max دردسترس است.

باتوجه به قرارگیری در مراحل اولیه ساخت اسپین آف بینگ بنگ تئوری فعلاً اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است. همچنین در این مرحله هنوز موضوع تمرکز اصلی سریال جدید بیگ بنگ تئوری بر روی شخصیت یا شخصیت‌ها مشخص نشده است. به هر حال این سریال دومین همکاری مکس و چاک لوری به‌شمار رفته و او اخیرا در همکاری با نیک باکای سریال How to Be a Bookie را برای شبکه مکس نیز به تولید رسانده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت اسپین آف بیگ بنگ تئوری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید