0

زنفون 11 اولترا در گیک‌بنچ با اسنپدراگون 8 نسل 3 ظاهر شد؛ عرضه نزدیک است

زنفون 11 اولترا در گیک‌بنچ با اسنپدراگون 8 نسل 3 ظاهر شد؛ عرضه نزدیک است
بازدید 23


طبق گزارش‌ها، ایسوس در حال کار بر روی معرفی زنفون 11 اولترا است. اطلاعات فاش شده‌ی اخیر مشخصات و رندرهای کلیدی این گوشی را فاش کرده‌اند که نشان می‌دهند شباهت‌هایی با ROG فون 8 پرو دارد.

در حال حاضر، این دستگاه در گیک‌بنچ ظاهر شده و به این نکته اشاره می‌کند که این شرکت در حال تست داخلی این گوشی قبل از رونمایی رسمی است. در اینجا نگاهی داریم به جزئیاتی که از طریق لیست شدن در گیک‌بنچ از گوشی زنفون 11 اولترا مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: مقایسه گلکسی S24 اولترا با آیفون 15 پرو مکس ؛ نبرد تایتان‌ها

لیست شدن مشخصات ایسوس زنفون 11 اولترا در گیک‌بنچ

دستگاه ایسوس با نام ASUS_AI2401_H که در گیک‌بنچ ظاهر شده چیزی نیست جز زنفون 11 اولترا، گوشی هوشمند آینده ایسوس. جزئیات CPU و GPU که در آن ذکر شده نشان می‌دهند که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و 16 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد.

طبق لیست گیک‌بنچ زنفون 11 اولترا ، از اندروید 14 پشتیبانی می‌کند. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای نیز این دستگاه به ترتیب 2226 و 6949 امتیاز کسب کرده است.

طبق گزارش‌های اخیر، زنفون 11 اولترا با پنل نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED LTPO وارد بازار می‌شود که رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز را ارائه می‌دهد. دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو و دوربین سه‌گانه‌ی 50 مگاپیکسل (سونی  IMX890با گیمبال OIS) + 13 مگاپیکسل (فوق عریض) + 32 مگاپیکسل (3x تله فوتو) در پشت خواهد بود.

انتظار می‌رود زنفون 11 اولترا با تراشه SD8G3، 16 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 عرضه شود. احتمالاً یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 65 وات و شارژ بی سیم 50 وات در آن قرار دارد. انتظار می‌رود که این گوشی در پنج رنگ از جمله مشکی ابدی، آبی آسمانی، خاکستری مه‌آلود، سبز سبزه و حنایی صحرایی وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات ایسوس زنفون 11 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید