0

زمستان امسال با بازی Final Fantasy VII Rebirth

زمستان امسال با بازی Final Fantasy VII Rebirth
بازدید 346

[ad_1]

دیروز، در رویدادی که مناسبت بیست و پنجمین سالگرد عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی بازی Final Fantasy VII برگزار شد؛ کارگردان بازی، از برنامه‌های ویژه Square Enix با عنوان Final Fantasy VII Rebirth رونمایی کرد.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gizchina، عنوان بازی Final Fantasy VII Rebirth است و در زمستان سال آینده این بازی در دسترس خواهد بود. این بازی به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

تتسویا نومورا، در پیامی که در توییتر به اشتراک گذاشته شده ، گفت: ” Rebirth در حال طراحی است تا مردم بتوانند از این بازی لذت ببرند، خواه بازی اصلی را بشناسند یا نه.”

در واقع، بازیکنان جدید ممکن است حتی از شروع سفر Final Fantasy VII خود با این بازی جدید لذت ببرند.

کلود و دوستانش در این بازی سفر جدیدی را آغاز می‌کنند و من معتقدم صحنه‌هایی که پس از ترک میدگار شاهد آن‌ها هستند، تجربه‌ای تازه و جدیدی را به بازیکنان می‌دهد.

علاوه بر این Final Fantasy VII Rebirth دومین بازی از یک سه گانه برنامه ریزی شده است که هنوز نام قسمت سوم اعلام نشده است.

پیش از این Final Fantasy VII Remake، در آوریل 2020 برای PS4 عرضه شد. اگرچه بسیاری از گیمرها و طرفداران باور نمی‌کردند که می‌تواند بازی خوبی باشد، اما این بازی از بسیاری جهات واقعاً خوب بود.

در نهایت، این استودیو از بازسازی بازی Crisis Core: Final Fantasy VII با عنوان Crisis Core Final Fantasy VII Reunion رونمایی کرد. نسخه دوم در زمستان امسال برای PS5، PS4، Xbox Series X / S، Xbox One، Nintendo Switch و Steam در دسترس خواهد بود.

 

 

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید