0

زمان واریز یارانه جاماندگان مشخص شد [جزییات زمان دقیق واریز]

زمان واریز یارانه جاماندگان مشخص شد [جزییات زمان دقیق واریز]
بازدید 227


با پیگیری‌هایی که از سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها انجام شده، زمان واریز یارانه جاماندگان  و تاریخ دقیق واریز یارانه تیر ماه 1401 مشخص شده است.

بنابر اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها،‌ یارانه 300 و 400 هزار تومانی 9 دهک درآمدی اول جامعه، به زودی باید پرداخت شود. از سویی لیست جاماندگان یارانه هم توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهایی شده و یارانه این افراد نیز در این ماه قابل برداشت است.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: زرخودرو رقیب جدید ایران خودرو و سایپا سالانه یک میلیون خودرو تولید می‌کند

زمان واریز یارانه جاماندگان

بنابر اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها،‌ واریز یارانه نقدی 300 و 400 هزارتومانی روز بیستم تیر انجام می‌شود. در این تاریخ یارانه جاماندگان نیز قابل برداشت است. بر این اساس باید گفت که نهایتا بعد از یک ماه از واریز یارانه این افراد،‌ آنها نیز می‌توانند یارانه خود را برداشت کنند.

به گفته سازمان هدفمندی یارانه‌ها، دو میلیون و 500 هزار نفر از جاماندگان، به عدم دریافت کمک معیشتی از سوی دولت اعتراض کرده بودند که از این میزان، 2 میلیون و 200 هزار متقاضی، مستحق دریافت یارانه شناخته شدند و 300 نفر از فهرست یارانه بگیران حذف شده و جزو دهک دهم در نظر گرفته شدند.

زمان واریز یارانه جاماندگان مشخص شد [جزییات زمان دقیق واریز]

یارانه نقدی جدید از 20 اردیبهشت ماه 1401 به حساب سرپرستان 9 دهک اول درآمدی واریز شد. سه دهک اول یارانه 400 و دهک‌های چهارم تا نهم یارانه 300 هزارتومانی دریافت کردند.

علاوه بر کسانی که به عدم دریافت کمک معیشتی معترض هستند، بخشی از مردم نیز به دهک درآمدی خود معترض هستند. یعنی افرادی که یارانه 300 هزار تومان دریافت کرده‌اند، جزو دهک چهارم تا نهم محسوب شده‌اند و اعتراض دارند که دهک آن‌ها بین دهک اول تا سوم است.  در حال حاضر اما هنوز نتیجه اعتراض این گروه مشخص نشده است.

از سوی دیگر برخی شایعات به علت نزدیک بودنزمان واریز یارانه ماه جاری با عید قربان، از واریز یارانه عید قربان حکایت داشت، ولی بررسی‌ها مشخص کرد که خبری واریز یارانه مناسبتی نیست و یارانه عید قربان همان یارانه تیر ماه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره زمان واریز یارانه جاماندگان چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید