0

زمان واریز یارانه اسفندماه ؛ اعتبار کالابرگ الکترونیکی کی شارژ می‌شود؟

تغییر در واریز یارانه نقدی و معیشتی ؛ تاریخ جدید واریز یارانه
بازدید 22

[ad_1]

با توجه به تغییرات یارانه و کالابرگ در ماه گذشته، حالا سؤال پیش می‌آید که زمان واریز یارانه اسفندماه کی خواهد بود؟ برای اطلاع از این مورد، ادامه مطلب را دنبال کنید.

بهمن‌ماه دیدیم که دولت به غیر از یارانه هرماهه که بسته به دهک‌بندی افراد مبلغ مشخصی دارد، مبلغ 220 هزار تومان را نیز برای دهک‌های 1 تا 7 جامعه به عنوان طرح فجرانه برای 11 قلم کالای اساسی واریز کرد. ‌می‌دانیم که این مبلغ قرار است تا اردیبهشت 1403 هرماهه واریز می‌شود.

حالا این سؤال پیش آمده است که با توجه به تغییرات جدید دهک‌بندی یارانه از سمت سامانه هدفمندی یارانه‌ها، یارانه‌بگیران چه زمان و چه مبلغ یارانه اسفند دریافت می‌کنند؟ در این مطلب زمان واریز یارانه اسفندماه به همراه تاریخ شارژ اعتبار کالابرگ الکترونیکی را توضیح می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: یارانه 220 هزار تومانی برای 7 دهک درآمدی به زودی واریز می‌شود

زمان واریز یارانه اسفندماه مشخص شد

سازمان هدفمندی یارانه‌ها در ماه بهمن اعلام کرد از این پس یارانه نقدی و معیشتی بر اساس زمان‌بندی‌های جدید واریز خواهد شد. بر این اساس یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی خانوار دهک‌های یک تا سه در بیستم و پنجم هرماه و یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی سایر خانوارهای مشمول در سی‌ام هر ماه واریز می‌شود.

نکته‌ای که در خصوص زمان واریز یارانه‌های نقدی ماه جاری وجود دارد این است که اسفند امسال ۲۹ روزه است، بنابراین یارانه دهک‌های چهار به بالا باید حداقل یک روز زودتر از موعد مقرر به حساب آنان واریز شود.

البته با توجه به اینکه یارانه بگیران به یارانه خود برای خریدهای نوروزی نیاز دارند این احتمال وجود دارد که دولت یارانه‌ نقدی را زودتر از تاریخ مقرر واریز کند، اما این تنها در حد حدس و گمان است و آنچه که فعلاً می‌توان انتظار داشت، واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه در ۲۵ اسفند و واریز یارانه نقدی سایر خانوارهای مشمول در ۲۹ اسفند است.

زمان واریز یارانه اسفندماه مشخص شد

اعتبار کالابرگ الکترونیکی کی شارژ می‌شود؟

همانطور که اشاره شد، در ماه جاری یک یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی نیز به حساب سرپرستان خانوارهای هفت دهک اول جامعه واریز می‌شود که با این یارانه می‌توان کالاهای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات را خریداری کرد.

مبلغ ۲۲۰ هزار تومان کالابرگ الکترونیکی به‌ صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود. مشمولان می‌توانند طی یک ماه و به مرور، با مراجعه به فروشگاه‌های متصل به طرح فجرانه، خریدشان را انجام دهند.

ماه گذشته اعتبار کالابرگ الکترونیکی مشمولان در روز ۱۷ بهمن شارژ شد اما بنا بر گفته سیدرضا یحیوی، مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمان اختصاص این یارانه به مشمولان بین روزهای ۱۸ تا ۲۰ اسفند خواهد بود.

بیشتر بحوانید:

نظر شما درخصوص زمان واریز یارانه اسفند و کالابرگ الکترونیکی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید