0

زمان واریز معوقات یارانه معترضان مشخص شد

زمان واریز معوقات یارانه معترضان مشخص شد
بازدید 350


هفته گذشته در سومین مرحله از واریز یارانه جدید، به حساب افرادی که درخواست بازبینی خود را ثبت نموده و واجد شرایط بودند و افراد جامانده، یارانه واریز شد. آیا زمان واریز معوقات یارانه معترضان نیز مشخص گردید؟

قیمت روز گوشی های بازار ایران

در مدت اخیر، شماری از شهروندان که در لیست جاماندگان یارانه معیشتی قرار داشتند برای دریافت معوقات اعتراضاتی داشتند و قول‌هایی جهت پرداخت معوقات ارائه شد. اما هنوز در رابطه با یارانه‌های عقب مانده و معترضانی که درخواست بازبینی آن‌ها مورد تایید وزارت رفاه قرار گرفته، تاریخ واریزی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: ثبت نام یارانه معیشتی شروع شد + نحوه ثبت نام

زمان واریز معوقات یارانه معترضان

دولت، پس از اجرای برنامه اصلاح ارز ترجیحی، به متقاضیان بازبینی وعده داده بود که در صورت موافقت با درخواست بازبینی این افراد، یارانه‌های عقب‌مانده این دسته از شهروندان واریز خواهد شد.

زمان واریز معوقات یارانه معترضان

دولت به حساب برخی از سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آن‌ها قطع شده بود و درخواست بازبینی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اردیبهشت ماه ثبت کرده بودند، مبلغ 300 هزار تومان واریز کرد ولی تا پایان رسیدگی به درخواست بازبینی، اجازه برداشت را نداد.

دولت وعده داده است که به زودی یارانه‌های عقب مانده را واریز خواهد کرد. ظاهرا دلیل نامعین بودن تاریخ واریز یارانه‌ها، ایجاد هماهنگی شبکه بانکی برای برطرف کردن مسدودیت بعضی حساب‌ها و تجمیع یارانه‌های عقب‌مانده است. اگر در فرایند درخواست بازیبینی، سرپرست خانوار جزو دهک‌های اول تا نهم شناخته شده باشند، یارانه تیرماه به حساب این افراد واریز می‌شود.

زمان واریز معوقات یارانه معترضان

سازمان هدفمندی یارانه‌ها تعداد جاماندگانی که واجد صلاحیت دریافت یارانه جدید هستند را، دو میلیون و دویست هزار نفر بیان کرده است. تاریخ دقیق و دیگر جزئیات مرتبط با پرداخت یارانه‌های اردیبهشت و خرداد ماه شهروندان معترض و جامانده، در اطلاعیه این سازمان اعلام خواهد شد.

دیگر مسئله مهم که می‌توان به آن اشاره کرد، شناور بودن دهک‌های درآمدی است. بر خلاف یارانه‌های قبل که لیست ثابتی داشت، این بار لیست ثابتی وجود ندارد و هر شش ماه یک بار امکان تغییر دهک‌ها وجود دارد و فهرست یارانه‌بگیران ممکن است عوض شود. وزارت رفاه آخرین به روزرسانی خود را در بیستم تیر ماه انجام داده است.

در حال حاضر در جریانات واریزی یارانه‌های معترضان و جاماندگان، برای شماری یارانه پرداخت نشده و هنوز اعتراضی برای بازبینی نداده‌اند و برای شماری دیگر اعتراضات آن‌ها تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد زمان واریز معوقات یارانه معترضان چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید