0

زمان واریز معوقات جاماندگان یارانه مشخص شد

زمان واریز معوقات جاماندگان یارانه مشخص شد
بازدید 122


زمان واریز معوقات جاماندگان یارانه توسط دولت معین شد. بخشی از جاماندگان یارانه، از این ماه می‌توانند یارانه خود را دریافت کنند.

خیلی از افراد یارانه جدید دولت را دریافت نکرده‌اند. این خانوارها درخواست بازبینی اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند و اخیرا این بازبینی انجام شده است. در نتیجه برخی از درخواست دهندگان، به جمع یارانه بگیرها اضافه می‎شوند.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید: نتیجه اعتراض به یارانه اعلام شد؛ آخرین اخبار از یارانه نقدی شهریور

زمان واریز معوقات جاماندگان یارانه

با شروع پرداخت یارانه 300-400 تومانی دولت، خیلی از افراد اعتراض خود را بابت عدم دریافت یارانه ثبت کرده‌اند. این افراد، منتظر واکنشی از سوی دولت بودند که اخیرا زمان واریز معوقات جاماندگان یارانه جدید مشخص شد. حدود 70 هزار نفر از سرپرستان خانوار از این ماه، یارانه خواهند گرفت. در واقع نتیجه درخواست بازبینی این افراد، مثبت است.

زمان واریز معوقات جاماندگان یارانه

سخنگوی هدفمندی یارانه‌ها، طیبه حسینی گفتخ: سامانه رفاه وزارت رفاه، همچنان درخواست بازبینی مردم را می‌پذیرد. سرپرستان خانواری که در ماه قبل، درخواست بازبینی خود را ثبت کرده‌اند؛ اگر جزو دهک 1 تا 9 شناخته شده باشند، از این ماه به جمع یارانه بگیران اضافه می‎شوند.

طیبه حسینی می‌گوید: 70 هزار سرپرست خانوار که درخواست بازبینی خود را ثبت کرده بودند، از این ماه یارانه دریافت خواهند کرد. رقم یارانه این افراد، در صورتی که جزو دهک 1 تا 3 باشند، 400 هزار تومان به ازای هر فرد است. اگر دهک شناسایی شده، 4 تا 9 باشد مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر فرد خانواده واریز خواهد شد.

او ادامه داد: اختلاف مبلغ چندین ماه عقب افتادن یارانه نیز در ماه بعدی واریز خواهد شد. به این ترتیب، این افراد دقیقا مانند مابقی یارانه بگیران، مبلغ را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد  زمان واریز معوقات جاماندگان یارانه چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید