0

زمان واریز عیدی کارمندان دولت اعلام شد ؛ مبلغ عیدی کارمندان دولت [+فرمول محاسبه]

زمان واریز عیدی کارمندان دولت اعلام شد [+مبلغ عیدی کارمندان دولت]
بازدید 27

[ad_1]

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، زمان واریز عیدی کارمندان دولت را اعلام کرد. طبق این خبر، تمامی کارمندان دولت تا 10 میلیون تومان عیدی دریافت خواهند کرد.

امروز 868 پروژه عمرانی توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور در استان کرمان کلنگ‌زنی شد. داوود منظور ضمن اعلام این خبر، زمان واریز عیدی کارمندان دولت را نیز اعلام کرد. پیش‌تر گفته شد که مبلغ عیدی کارمندان 1403 برای تمامی کارمندان دولت یکسان و 10 میلیون تومان تعیین شده است. لذا عیدی تمامی این افراد هفته آینده واریز و قابل برداشت است. البته برای اینکه بتوانید از مبلغ عیدی خود مطلع شوید، می‌بایست نحوه محاسبه عیدی و فرمول محاسبه عیدی خود را بلد باشید. این ادامه مطلب، روش محاسبه عیدی کارمندان و کارگران توضیح داده شده است.

بیشتر بخوانید: میزان مبلغ عیدی و پاداش کارگران برای سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

زمان واریز عیدی کارمندان دولت تعیین شد

امروز ۱۲ بهمن ماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ۸۶۸ پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «بالغ بر ۶۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش دولتی انجام شده و شامل ۵۹۰ طرح و پروژه است.»

وی افزود:

همچنین ۷۰۰۰ میلیارد تومان از سرمایه‌گذاری پروژه‌های امروز مربوط به بخش غیردولتی است و مجموعه این اقدامات دولت و بخش خصوصی در استان کرمان باعث شده سهم این استان در تولید ملی و ارزش افزوده از ۳.۱ به چهار درصد افزایش پیدا کند.

معاون رئیس جمهور در پایان بیان کرد: «خبر خوش برای کارمندان دولت این است عیدی آنها را حداکثر تا یک هفته آینده پرداخت می‌کنیم.»

زمان واریز عیدی کارمندان دولت تعیین شد

مبلغ عیدی کارمندان دولت برای سال 1403

مبلغ عیدی امسال 10 میلیون تومان تعیین شده است و بر این اساس در سال ۱۴۰۳، میزان و حداقل سقف پاداش (عیدی) کارمندان دولت توسط هیات وزیران مشخص شده و قابل پرداخت است. همچنین، مبلغ عیدی کارمندان نیز به یک شکل یکسان برای همه کارمندان دولت تعیین می‌شود.

زمان واریز عیدی کارمندان دولت تعیین شد

فرمول محاسبه عیدی کارمندان و کارگران

در ویدئوی زیر فرمول کامل و دقیق محاسبه عیدی کارگران و کارمندان توضیح داده شده است:

بر اساس ماده 75 قانون مدیریت خدمات کشوری، امتیاز عیدی پایان سال کارمندان، بازنشستگان و موظفین، معادل 5،000 امتیاز تعیین شده است و با اعمال ضریب حقوق، میزان رقم ریالی آن بدست می‌آید. همانطور که در جدول زیر مشخص است، با توجه به ضریب حقوقی سال جاری (4،024)، مبلغ رقم عیدی پایان سال حداقل 2،012،000 تومان خواهد بود.

البته با توجه به اینکه ارقامی به ازای عائله‌مندی و همچنین تعداد فرزندان به این عدد افزوده خواهد شد، برآورد‌ها نشان می‌دهد برای یک خانواده ۴ نفره احتمالا شاهد واریز عیدی حدود ۳ میلیون تومان باشیم.

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص زمان واریز عیدی کارمندان چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید