0

زمان واریز سود سهام عدالت 1402 رسماً اعلام شد؛ واریز دومرحله ای سود سهام عدالت

سامانه انتقال سهام عدالت رونمایی شد؛ نگرانی 15 میلیون نفر برطرف می‌شود
بازدید 52

[ad_1]

زمان واریز سود سهام عدالت 1402 رسماً توسط رئیس فراکسیون سهام عدالت اعلام شد. طبق این خبر سود سهام عدالت امسال نیز دومرحله‌ای خواهد بود.

مهدی سعادتی، رئیس فراکسیون سهام عدالت زمان واریز سود سهام عدالت 1402 را به طور رسمی اعلام کرد. براساس گفته وی، سود سهام عدالت سهامداران امسال نیز برپایه سال گذشته در دو مرحله واریز می‌شود که مرحله اول اواخر آذرماه و مرحله دوم نیز اواخر اسفندماه پرداخت خواهد شد.

آزادسازی سهام عدالت تاکنون موضوعی بوده که توسط سازمان بورس مرتباً بررسی می‌شود. اما چیزی که واریز سود سهام عدالت را به چالش می‌کشاند، اختلاف نظر در نحوه برگزاری مجامع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی است. با جزئیات نوشته در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان به زودی رسما معرفی می‌شود

زمان واریز سود سهام عدالت 1402 مشخص شد

مهدی سعادتی، رئیس فراکسیون سهام عدالت رسماً اعلام کرده که سود سهام عدالت 1402 در دو مرحله به حساب سهامداران واریز خواهد شد که مرحله اول، اواخر آذرماه و مرحله دوم اسفندماه پرداخت می‌شود.

زمان واریز سود سهام عدالت 1402 مشخص شد

مبلغ سود سهام عدالت 1402

سهام عدالت نخست با هدف گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد و در دوره ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد معرفی شد. این سهام نخست مبلغی 500 هزار تومانی بود و بعدها به یک میلیون تومان هم رسید. افرادی که در مراحل اولیه مشمول سهام عدالت شدند و از طرف شرکت‌های کارگذار سود دریافت می‌کردند، عموماً از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و رزمندگان فاقد شغل بودند.

اما در زمان کنونی نزدیک به 50 میلیون نفر از جمعیت ایران، سهامدار سهام عدالت هستند. افرادی هم که با نام جاماندگان سهام عدالت شناخته می‌شوند، به زودی می‌توانند در سامانه جاماندگان سهام عدالت ثبت‌نام کنند.

بنابر گفته‌های سعادتی، مبلغ سود سهام عدالت 1402 نیز برای برخی از مشمولین از 1 تا 2 میلیون تومان خواهد بود و برای افراد دیگر 400 تا 600 هزار تومان است.

لازم به ذکر است که سامانه میراث نیز با هدف تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان در دسترس وراث قرار گرفته و سهام متوفیان به 15 میلیون نفر از وراث آنها تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان دقیق واریز سود سهام عدالت چیست؟ آیا شما نیز مشمول دریافت سود سهام عدالت هستید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال درمیان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید