0

زمان عرضه گوشی تاشو گوگل مشخص شد

زمان عرضه گوشی تاشو گوگل مشخص شد
بازدید 66


زمان عرضه گوشی تاشو گوگل پس از شایعات بسیار پیرامون این دستگاه، اعلام شد. احتمال می‌رود که پیکسل فولد گوگل در سال 2023 میلادی به بازار عرضه شود.

دستگاه‌های هوشمند تاشو که در چند سال اخیر توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، توانسته‌اند جایگاه خوبی را در بازار از آن خود کنند.

آبان تتر

حال به تازگی پس از شایعات مختلف، بالاخره زمان عرضه گوشی تاشو گوگل با نام پیکسل فولد مشخص شد. در ادامه قصد داریم به جزئیات بیش‌تر این خبر بپردازیم؛ پس با مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

زمان عرضه گوشی تاشو گوگل در سال جدید میلادی

از سال 2021 میلادی که قرار بود گوشی پیکسل فولد رونمایی شود تا به الان اخبار و شایعات زیادی در رابطه با زمان عرضه گوشی تاشو گوگل به بیرون درز پیدا کرده است، اما به نظر می‌رسد که شرکت گوگل هنوز آمادگی لازم برای عرضه گوشی هوشمند خود را به بازار ندارد.

حال به تازگی گزارش‌های جدیدی از نیویورک تایمز منتشر شده است که اخبار و جزئیاتی از این گوشی را فاش می‌کند. با توجه به انتشار این اخبار، می‌توان گفت بالاخره انتظارها برای طرفداران گوشی‌های تاشو گوگل به پایان خواهد رسید.

طبق گفتگوی منابع معتبر با نیویورک تایمز، گوشی پیکسل فولد گوگل به احتمال زیاد در سال 2023 میلادی عرضه خواهد شد. شاید بتوان یکی از دلایل به تعویق افتادن عرضه این گوشی را افزایش تنش بین ایالات متحده با چین، همزمان با همه‌گیری کرونا در سال 2020 دانست.

زمان عرضه گوشی تاشو گوگل

 

گفتنی است که به موجب این تنش‌ها که تاکنون نیز ادامه دارد و از شدت آن کاسته نشده است، شرکت‌هایی همچون، گوگل، اپل، سامسونگ و غیره، به مرور تولید دستگاه‌های خود را از چین به کشورهای دیگر واگذار کرده‌اند.

به گفته PhoneArena، با وجود اینکه گوگل قصد دارد تا پایان سال 2022، بیش از نیمی از تولیدات گوشی‌های خود را به ویتنام منتقل کند، اما مجبور است تولید گوشی پیکسل فولد را در کشور چین نگه دارد.

زیرا تنها چین قادر است قطعات پیشرفته و لولای این دستگاه را مونتاژ کند و تولید این قطعات در کشورهای دیگر امکان ‌پذیر نیست. با این حال شرکت سامسونگ که جزو بزرگ‌ترین شرکت‌های هوشمند است، طی این مدت توانسته است تولیدات خود را به ویتنام واگذار کند.

زمان عرضه گوشی تاشو گوگل مشخص شد

گفتنی است که با توجه به پیشرفت و ارتقا گوشی‌های تاشو و همچنین وجود گوشی‌های فوق‌العاده گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فولد فلیپ 4 از برند سامسونگ و گوشی‌های تاشو دیگری همچون Oppo Find N یا 2 Mix Fold شیائومی در بازار، سال 2023 آخرین فرصت گوگل برای عرضه اولین گوشی تاشو خود است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد زمان عرضه گوشی تاشو گوگل چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید