0

زمان عرضه خودروهای زرماکارون (زرخودرو) به بازار مشخص شد + قیمت احتمالی محصولات

زمان عرضه خودروهای زرماکارون (زرخودرو) به بازار مشخص شد + قیمت احتمالی محصولات
بازدید 274


این روزها ماجرای ورود یک شرکت صنایع غذایی به صنعت خودرو بسیار خبرساز شده است. حالا و لحظاتی پیش زمان عرضه خودروهای زرماکارون نیز مشخص شد.

گروه صنعتی زر که مالک نام تجاری زر ماکارون نیز محسوب می‌شود، چندی پیش رسما از دریافت مجوز تولید خودرو با برند زرخودرو خبر داد. از آن زمان از زرخودرو به قطب سوم خودروسازی ایران و رقیب سایپا و ایران‌خودرو یاد شده است. اما حال مشخص شده که خودروهای این برند جدید چه زمانی رسما وارد بازار خواهند شد.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

بیشتر بخوانید: شرایط فروش ام وی ام X55 بدون قرعه کشی تیر 1401 + قیمت

قیمت و زمان عرضه خودروهای زرماکارون

ماجرای تولید خودرو توسط گروه زر از مدت‌ها پیش مطرخ شده بود، اما چندی پیش مدیر اجرایی این گروه رسما اعلام کرد که برند زر خودرو به عنوان زیرمجموعه جدید این شرکت، مجوز تاسیس کارخانه خودروسازی و تولید خودرو را از وزارت صمت دریافت کرده است.

به گفته این عضو هیات مدیره گروه صنعتی زر، جواز تولید خودروهای زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است و بر این اساس زرخودرو قرار است بعد از سایپا و ایران‌خودرو به قطب سوم خودروسازی کشور بدل شود. حتی چندی پیش جزئیات روند تولید خودرو توسط زرماکارون مشخص شد. مرتضی سلطانی، یکی از اعضای هیات مدیره گروه صنعتی زر درباره تولیدات زرخودرو گفت:

قرار است انقلابی در صنعت خودروسازی ایران ایجاد و خودرو‌های کاملا متفاوتی وارد بازار شود. خودروهایی متفاوت با آنچه در ۴۰ سال گذشته تولید شده است. یکی دیگر از وعده‌هایی که این گروه داده‌‌اند تولید خودروهای باکیفیت و البته اقتصادی است.

زمان عرضه خودروهای زرماکارون (زرخودرو) به بازار مشخص شد + قیمت احتمالی محصولات

سلطانی قبلا هم اعلام کرده بود که این شرکت که سال‌ها در زمینه صنایع غذایی از برندهای مطرح بوده است، طبیعتا می‌تواند در زمینه تولید خودرو نیز بدرخشد و انقلاب بزرگی در این زمینه رقم بزند.  چندی پیش، فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو در گفتگویی گفت:

اگر این گروه صنعتی فعالیت خود را آغاز کند، حدود دو تا سه سال دیگر موفق به عرضه خودرو به بازار می‌شود. اما به نظر نمی‌رسد که تیراژ این شرکت بیشتر از پنج تا ده هزار دستگاه باشد. البته این تعداد تیراژ نیز برای شرکت‌های تخصصی تولید خودرو است. اما این شرکت به صورت تخصصی در حوزه صنعت خودرو فعالیت نمی‌کند.

این کارشناس صنعت خودرو درباره قیمت محصولات زرخودرو نیز افزود که طبیعتا این شرکت می‌کوشد محصولاتی اقتصادی تولید کند که با قدرت خرید مردم همخوانی داشته باشند. در نتیجه باید انتظار محصولاتی در رنج قیمتی 200 تا 300 میلیون‌تومان را داشته باشیم.

یکی دیگر از اعضا هیئت مدیره گروه زر درباره زمان عرضه محصولات زرخودرو به بازار گفته بود که نمی‌توان زمان دقیقی را اعلام کرد و این موضوع بستگی خاصی به مذاکرات تولیدی و تجاری این گروه دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال در خصوص قیمت و زمان عرضه خودروهای زرماکارون به بازار چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید