0

زمان رونمایی از ریلمی واچ 3 پرو مشخص شد

زمان رونمایی از ریلمی واچ 3 پرو مشخص شد
بازدید 123


به تازگی زمان برگزاری رویداد رونمایی از ریلمی واچ 3 پرو به همراه رندرها و برخی از مشخصات کلیدی این ساعت هوشمند فاش شده است.

همان طور که می‌دانید شرکت ریلمی در رویدادی که در تاریخ 18 آگوست برگزار کرد از گوشی هوشمند Realme 9i 5G و هدفون بی‌سیم Buds T100 خود رونمایی کرد.

آبان تتر

با اینکه انتظار میرفت در این رویداد از ساعت هوشمند ریلمی Watch 3 Pro نیز رونمایی شود، اما این اتفاق نیفتاد. البته اگر به یاد داشته باشید شرکت ریلمی ماه گذشته نیز ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 را به عنوان جانشین واچ 2 سال گذشته رونمایی کرد.

حال شرکت ریلمی تأیید کرده است که نسخه پرو این ساعت هوشمند را در تاریخ 6 سپتامبر یعنی سه شنبه آینده، رونمایی خواهد کرد و پس از آن نیز این ساعت در کشور هند عرضه خواهد شد.

همچنین وب سایت خبری 91Mobiles به تازگی رندرها و برخی از جزئیات مربوط به نمایشگر واچ 3 پرو آینده را با کاربران به اشتراک گذاشته است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

زمان رونمایی از ریلمی واچ 3 پرو

طبق اطلاعات موجود در وب سایت خبری 91Mobiles این ساعت هوشمند دارای یک صفحه مربعی و یک بند سیلیکونی خواهد بود. همچنین با توجه به رندرها، صفحه نمایش این دستگاه احتمالا کمی خمیده به سمت لبه‌ها می‌باشد که روی آن زمان، فعالیت‌های انجام شده و کالری سوزانده شده نشان داده می‌شود.

رونمایی از ریلمی واچ 3 پرو

بر اساس اطلاعات منتشر شده، استفاده از صفحه نمایش AMOLED در این دستگاه منجر به کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر باتری می‌شود.

همچنین گفته می‌شود که این ساعت هوشمند با یک صفحه نمایش 1.78 اینچی با وضوح 368 در 448 پیکسل عرضه خواهد شد. علاوه بر این، پیش بینی می‌شود که این نمایشگر نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 68.7 درصدی، روشنایی 500 نیت و 60 فریم در ثانیه را به کاربران ارائه خواهد داد.

در حال حاضر تنها برخی از مشخصات ساعت هوشمند Realme Watch 3 Pro مانند برخورداری از صفحه نمایش آمولد، بدنه فلزی و یک دکمه فیزیکی در سمت راست به طور قطع تایید شده است. همچنین به نظر می‌رسد که این دستگاه از قابلیت‌هایی مانند GPS و تماس صوتی از طریق بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد.

بنابراین با توجه به جزئیات ذکر شده درباره ساعت هوشمند ریلمی Watch 3 Pro، می‌توان انتظار داشت که قیمت این محصول کمی بیشتر از مدل قبلی آن یعنی Watch 3 باشد.

همان طور که گفته شد رویداد معرفی این محصول هفته آینده در ساعت 12:30 بعد از ظهر به وقت محلی هند، یعنی ساعت 07:00 به وقت گرینویچ آغاز خواهد شد، و در این رویداد قیمت نهایی این ساعت هوشمند نیز مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره رونمایی از ریلمی واچ 3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید