0

زمان دقیق اجرای مصوبه واردات خودرو کارکرده اعلام شد

زمان دقیق اجرای مصوبه واردات خودرو کارکرده اعلام شد
بازدید 93

[ad_1]

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی طی آخرین اظهارات خود با اعلام زمان دقیق اجرای مصوبه واردات خودرو کارکرده پرداخته است.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از خبرگزاری تسنیم، «لطف‌الله سیاهکلی»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد شدید از نقش مافیای خودرو در عرضه بسیار گران خودرو‌های چینی همچون دیگنیتی، بیان کرد: «متأسفانه وزیر قبلی صمت با بردن خودرو به بورس باعث شد که قیمت دیگنیتی از 750 میلیون به 2.5 میلیارد تومان برسد و وقتی هم از مدیر شرکت تولیدکننده علت جهش عجیب‌وغریب قیمت این خودرو را پرسیدیم، به ما گفت، چون مردم می‌خرند، به این قیمت می‌فروشم.»

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به پرسشی درباره موضوع اعطای خودرو‌های فیدلیتی و لاماری به نمایندگان مجلس، ضمن تکذیب آن اظهار داشت: «نمایندگان از جمله بنده از این خودرو‌ها نگرفتیم. در ضمن جایی گفته شد که سیاهکلی خودروی شاسی‌بلند گرفته و اگر من هم خودرو گرفتم و هم نقش اول را در استیضاح وزیر سابق صمت داشتم، پس بنده سوپرمن هستم.»

سیاهکلی ضمن تأکید بر اینکه هیچ مجتهد یا مرجع تقلیدی واردات خودرو را حرام اعلام نکرده است، افزود: «چه کسی گفته که جوان ما باید جوانی خود را با پراید بگذراند؟ آیا سوار شدن بر بنز و تویوتا حرام است؟ افرادی سال‌ها تلاش می‌کردند که موضوع غلط جلوگیری از واردات خودرو را به بدنه تصمیم‌گیر دولت و نظام تلقین کنند. کار مافیا این است که کار غلط را در ذهن مسئولان درست جا بیندازد تا نظام را ناکارآمد جا بزند.»

بیشتر بخوانید: احتمال افزایش مجدد تعرفه واردات خودرو ؛ دولت درآمد بیشتری از باب واردات می‌خواهد!

اعلام زمان دقیق اجرای مصوبه واردات خودرو کارکرده

سیاهکلی در ادامه نشست خبری روز خبرنگار با اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن جلسات باغستان برگزار شد، در واکنش به پرسشی مبنی‌بر زمان دقیق اجرای مصوبه واردات خودرو کارکرده و دلیل عدم اجرای طرح وارادت خودرو‌های خارجی زیر 5 سال کارکرد تا به امروز عنوان داشت: «اجرای این طرح از حدود 2 هفته آینده روند اجرایی و جدی به خود می‌گیرد.»

زمان دقیق اجرای مصوبه واردات خودرو کارکرده

وی همچنین افزود: «خوشبختانه در واردات خودرو‌های کارکرده خارجی سقف میزان حجم موتور نداریم و همچنین محدودیتی در میزان واردات این خودرو‌ها از سوی افراد حقیقی و حقوقی نداریم. خوشبختانه در موضوع واردات خودرو‌های کارکرده از پس مافیای خودرو برآمدیم، وگرنه واردات خودرو‌های زیر 5 سال کارکرد انجام نمی‌شد.»

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن اشاره به تصویب قانون ساماندهی بازار خودرو (واردات خودرو) خاطرنشان کرد: «با این قانون حتی قفل ورود خودرو‌های تریلر و کشنده هم باز شد و مشکل 15 هزار نفر برای نوسازی خودرو‌های کشنده برطرف شد.»

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص زمان دقیق اجرای مصوبه واردات خودرو کارکرده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید