0

زمان اعلام نتایج مرحله سوم قرعه کشی خودرو مشخص شد

زمان اعلام نتایج مرحله سوم قرعه کشی خودرو مشخص شد
بازدید 51


قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو ساعاتی پیش انجام شد. حال باید منتظر مشخص شدن زمان اعلام نتایج مرحله سوم قرعه کشی خودرو باشیم.

در سومین مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه که دو روز قبل ثبت‌نام آن به پایان رسید، بیش 6 میلیون 600 هزار نفر به منظور خرید خودرو ثبت‌نام خود را در این سامانه انجام دادند. همچنین قرعه‌کشی این طرح فروش فوق‌العاده نیز دیروز به تاریخ 21 شهریور ماه در ساعت 14 انجام شده است و در حال حاضر متقاضیان در انتظار زمان اعلام نتایج مرحله سوم قرعه کشی خودرو هستند.

آرون گروپس

هنوز زمان دقیق اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو مشخص نشده است. اما طبق روال گذشته که نتایج یک الی دو روز پس از قرعه‌کشی منتشر می‌شد و تمامی برندگان این قرعه‌کشی 72 ساعت فرصت پرداخت وجه خودرو را داشتند؛ باید منتظر اعلام نتایج امروز یا فردا باشیم. ثبت‌نام‌کنندگان به منظور مشاهده نتایج قرعه‌کشی باید به سایت sale.iranecar.com مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: شروط جدید خرید خودرو از بورس توسط بورس کالا اعلام شد

زمان اعلام نتایج مرحله سوم قرعه کشی خودرو

بنابراین احتمالاً نتایج قرعه‌کشی در سامانه خودرو امروز 22 یا فردا 23 شهریور ماه اعلام خواهد شد و برندگان نیز دو روز فرصت واریز وجه به حساب ایران خودرو را دارند. نکته مورد توجه در خصوص مرحله ثبت‌نام فروش خودرو در سامانه یکپارچه، ثبت‌نام حدود 6 میلیون و 600 هزار نفر در این قرعه‌کشی بوده است.

مسئله مهم دیگر تقاضا بالای مردم برای خرید محصولات ایران خودرو بوده است. در حدود 97 درصد متاقضیان در این سامانه، برای محصولات ایران خودرو ثبت‌نام کرده‌اند و تنها 1.2 درصد از این افراد، خواستار خودروهای شرکت سایپا بوده‌اند.

واردات خودرو بدون احیای برجام ممکن نیست!

در ماه گذشته نیز نتایج قرعه‌کشی خودرو، قرار بود 24 ساعت بعد از قرعه‌کشی روی سایت قرار بگیرد اما این اتفاق سر موعد انجام نشد و نتایج با تاخیری دو روزه اعلام شد.

علت این تاخیر در صفحه ورودی سامانه sale.iranecar.com «به دلیل بروز مشکل فنی» اعلام شده بود و اعلام نتایج به ساعاتی دیگر موکول شده بود. حالا برخی از متقاضیان بر این نظر هستند که این‌بار هم سامانه اعلام نتایج بار دیگر با مشکل فنی روبرو شده و اعلام نتایج با تاخیر منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد زمان اعلام نتایج مرحله سوم قرعه کشی خودرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید