0

زشت‌ترین گوشی‌های دنیا از گذشته تا به امروز

زشت‌ترین گوشی‌های دنیا از گذشته تا به امروز
بازدید 218

[ad_1]

در 20 سال گذشته شاهد تولید گوشی‌های زیادی بودیم که برخی آنقدر زیبا و مجهز بودند و همگان را متعجب کردند؛ اما در مقابل برخی دیگر ما را یاد داستان جوجه اردک زشت می‌اندازند.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از howtogeek، انتخاب تنها 5 مورد از گوشی‌های زشت و بد قیافه کار سختی است. طبق بررسی ما هیچ یک از مدل‌های آیفون واقعاً زشت نبوده‌اند، بنابراین در این لیست تنها گوشی‌های اندرویدی قرار دارند.

لازم به ذکر است که زیبایی یک چیز نسبی است. چیزی که از نظر ما زشت است ممکن است از نظر شما زیبا باشد.

زشت ترین گوشی های تاریخ

شارپ Aquos R2 Compact

گوشی شارپ Aquos R2 Compact به دلیل داشتن دو بریدگی در صفحه نمایش در این لیست قرار گرفته است. یک بریدگی در بالا برای دوربین سفی و بریدگی دوم در پایین برای حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

T-Mobile G1

در طراحی قسمت پایینی گوشی با چهار دکمه فیزیکی، هیچ چیز زیبایی دیده نمی‌شود. پلاستیک بدنه‌ی این گوشی تقریباً کیفیتی شبیه اسباب بازی دارد.

سامسونگ گلکسی اس 5 به رنگ طلایی

گلکسی اس 5 یک دستگاه نسبتاً ساده سامسونگ بود. این گوشی تفاوت زیادی با گلکسی اس 4 نداشت، اما سامسونگ در پشت گوشی از یک طرح حفره دار لاستیکی استفاده کرد که اصلاً موفق نبود و بیشتر شبیه چسب زخم است.

Doogee S70

گوشه‌های تیز و زاویه‌ای، پیچ‌های تقلبی اطراف دوربین‌ها، بافت چرمی در پشت و مهر بزرگ “IP-68” در بدنه، این گوشی را به یکی از زشت‌ترین گوشی‌های موجود دنیا تبدیل کرده است.

لامبورگینی TL700

هر چند وقت یکبار، یک خودروساز مجوز استفاده از نام خود را برای یک گوشی هوشمند صادر می‌کند. این دستگاه‌ها معمولاً بسیار شیک هستند، اما لامبورگینی TL700 این طور نبود.

روکش طلاییی پررنگ، پشت چرمی لوگوی لامبورگینی در جلو و وسط به عنوان یک دکمه هوم بسیار بزرگ، از نقاط ضعف طراحی آن به حساب می‌آید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید