0

ریلمی GT2 Explorer Master سریعترین گوشی جهان خواهد بود

ریلمی GT2 Explorer Master سریعترین گوشی جهان خواهد بود
بازدید 178


با توجه به اخبار جدیدی که از مشخصات فنی ریلمی GT2 Explorer Master فاش شده است، باید گفت گوشی جدید ریلمی شاید قدرتمندترین و سریعترین گوشی جهان باشد.

بنابر جدیدترین خبرها، احتمالا به زودی و در مراسمی که ریلمی برگزار می‌کند، شاهد معرفی اولین گوشی جهان با رم  LPDDR5X خواهیم بود که بدان معناست که این گوشی جدید می‌تواند بسیار سریع و قدرتمند باشد.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ریلمی (Realme)

ریلمی GT2 Explorer Master سریعترین گوشی جهان

این روزها دیگر نه کامپیوترها پرچمدار تغییرات نوین و بنیادین در دنیای تکنولوژی هستند و نه کشورهای غربی! این جایگاه در مورد اولی البته با قطعیت بیشتری به موبایل‌ها رسیده، اما در مورد دوم باید با وجود پیشرفت‌های مهم شرکت‌های آمریکایی و بعضا اروپایی، به برتری چشمگیر چینی‌ها و سازندگان موبایل‌های چینی در زمینه فناوری‌های روز دنیا اذعان کرد.

ریلمی GT2 Explorer Master سریعترین گوشی جهان خواهد بود

چینی‌ها معمولا در رقابت‌ با دیگر برندها مانند سامسونگ و اپل؛ زودتر فناوری‌های جدید را به گوشی‌های خود می‌آوردند و همین مسئله بعضا حتی با تقلید کمپانی بزرگ کره‌ای یا کوپرتینویی‌ها همراه می‌شود.

با این مقدمه طولانی باید گفت که به نظر می‌رسد تا کمتر از یک هفته دیگر باید بار دیگر شاهد یک خلاقیت و پیشرفت چشمگیر دیگر در دنیای گوشی‌های موبایل باشیم که باز هم باعث و بانی آن چینی‌ها هستند.

بنابر جدیدترین اخبار منتشر شده،‌ گوشی Realme GT2 Explorer Master که بنابر برنامه‌ریزی پیشین احتمالا تا 12 جولای، یعنی سه شنبه هفته آینده رونمایی می‌شود، احتمالا از جدیدترین سخت‌افزارهای موجود در دنیای فناوری برخوردار است.

فراتر از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، این گشوی با تراشه‌های حافظه جدید و سریع از نوع  LPDDR5X عرضه می‌شود. این تراشه‌ها قابلیت رسیدن به سرعت 8.5 گیگابایت بر ثانیه و آدرس‌دهی حافظه‌هایی تا ظرفیت 64 گیگابایت را دارند و در کنار همه این موارد، در هر دو مورد عملکرد و انرژی مصرفی نیز منجر به بهبودهای چشمگیری می‌شوند.

پیش از این سامسونگ توانسته بود با استفاده از فناوری ساخت 14 نانومتری خود؛ تراشه‌های حافظه رم LPDDR5X را برای استفاده در گوشی‌های هوشمند توسعه دهد ولی به تازگی شرکت آمریکایی مایکرون نیز توانسته به این بازار رقابت بپیوندند.

در حال حاضر مشخص نیست که ریلمی برای گوشی جدید خود چه ظرفیتی از این نوع رم را در نظر گرفته، اما انتظار می‌رود در نسخه‌هایی با 12 و یا حتی 16 گیگابایت عرضه شود.

ریلمی GT2 Explorer Master سریعترین گوشی جهان خواهد بود

درباره دیگر مشخصات گوشی نیز باید گفت که احتمالا از نمایشگری با رفرش ریت 120 هرتزی و با پشتیبانی از HDR10 پلاس برخوردار است که از الگوریتم‌های خاصی برای کاهش انتشار نور آبی و اثرات مخرب آن روی چشم کاربر در استفاده‌های طولانی، استفاده می‌کند.

نکته جالب توجه دیگر این است که پنل جلویی گوشی در بخش حاشیه پایینی بسیار نازک بوده و تنها ضخامت 2.37 میلی‌متری دارد که موجب کاهش ابعاد کلی دستگاه و بهبود ارگونومی خواهد شد. در حال حاضر هیچ اطلاعات خاصی درباره قیمت گوشی از سوی منابع رسمی و غیر رسمی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اینکه ریلمی GT2 Explorer Master سریعترین گوشی جهان خواهد بود چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید