0

ریلمی GT Neo 6 اقتصادی‌ترین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود

ریلمی GT Neo 6 اقتصادی‌ترین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود
بازدید 31

[ad_1]

گوشی ریلمی GT Neo 6 با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام و قیمتی معقول و اقتصادی در اوایل سال 2024 به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید شرکت ریلمی در نیمه دوم سال 2023 از گوشی‌های پرچمدار ریلمی GT 5 و ریلمی GT 5 پرو خود در بازار چین رونمایی کرد. اکنون این برند در حال کار بر روی گوشی ریلمی GT Neo 6 و سری ریلمی 12  است.

انتظار می‌رود که این گوشی‌های هوشمند در اوایل سال 2024 برای ورود به بازار رسما معرفی شوند. حالا پست جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو توسط افشاگر مشهوری به نام Digital Chat Station درباره ریلمی جی تی نئو 6 منتشر شده که جزئیاتی را در رابطه با قیمت این گوشی فاش می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت گوشی ریلمی GT Neo 6

اطلاعاتی که Digital Chat Station درباره گوشی‌های مورد انتظار ریلمی منتشر کرده، نشان می‌دهد که گوشی‌های آینده این شرکت از دوربین‌های قدرتمندی مانند سونی IMX709 و OmniVision OV64B برخوردار خواهند بود.

ریلمی GT Neo 6

البته به نظر می‌رسد که این اطلاعات مربوط به ریلمی 12 پرو و ریلمی 12 پرو پلاس باشند. پیش از این نیز شایعه شده بود که این دو گوشی به ترتیب به دوربین‌های تله فوتو 32 مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال 2 برابر) و تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال 3 برابر) مجهز خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود که هر دو گوشی از چیپست اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام بهره ببرند.

اما به گفته Digital Chat Station، بخش سخت‌افزار Realme GT Neo 6 بر چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 متکی خواهد بود. طبق گفته این افشاگر، ریلمی GT نئو 6 در اوایل سال آینده (احتمالا پس از سال نو چینی و در نیمه دوم فوریه 2024) به عنوان مقرون به صرفه‌ترین گوشی با Snapdragon 8 Gen 2 وارد بازار چین خواهد شد. گفته می‌شود که قیمت این گوشی در حدود 2000 یوان (معادل 280 دلار) خواهد بود.

ریلمی GT Neo 6
ریلمی GT Neo 6

از دیگر گوشی‌های مورد انتظاری که احتمالا با همین تراشه عرضه می‌شوند می‌توان به آیکو Neo 9 و وان پلاس Ace 3 اشاره کرد. گوشی‌هایی مانند آنر 90 GT و ردمی K70 نیز از همین تراشه قدرت می‌گیرند و قیمت آنها به ترتیب برابر 2499 یوان (معادل 350 دلار) و 2599 یوان (معادل 364 دلار) است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره قیمت گوشی ریلمی GT Neo 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید