0

ریلمی 12x گواهی‌های EEC و Camera FV-5 را دریافت کرد

ریلمی 12x گواهی‌های EEC و Camera FV-5 را دریافت کرد
بازدید 15


ریلمی 12x فایوجی به زودی به عنوان جانشین ریلمی 11x وارد بازار خواهد شد. این گوشی با دریافت گواهی‌های مختلف از جمله EEC و Camera FV-5 بیش از پیش به عرضه نزدیک شده است.

شرکت ریلمی ظاهرا در حال کار بر روی مدل جدیدی از سری ریلمی 12 است. این شرکت اخیرا از گوشی‌های Realme 12 و Realme 12 Plus در بازار هند رونمایی کرده است. اکنون به نظر می‌رسد که مدل دیگری از این سری با نام  Realme 12x به زودی وارد بازار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی 12x

اگر به یاد داشته باشید گوشی ریلمی 12x پیش از این در مراجع صدور گواهی مختلف مانند Bluetooth SIG ،TUV و BIS هند رویت شده بود. این مسئله نشان می‌دهد که این دستگاه با شماره مدل RMX3997 زودتر از آنچه که تصور می‌کنید روانه بازار خواهد شد.

ریلمی 12x
گواهی EEC ریلمی 12x

طبق آنچه در گواهی Bluetooth SIG ذکر شده بود، این گوشی از بلوتوث 5.3 پشتیبانی کرده و طبق گواهی TUV Rheinland از یک باتری 4890 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 15 واتی برخوردار خواهد بود.

همان‌طور که از نام این گوشی پیداست، Realme 12x در واقع جانشین Realme 11x است. گواهی EEC که به تازگی صادر شده، شماره مدل RMX3997 برای آن را تایید کرده اما جزئیاتی در باره مشخصات و ویژگی‌ها فاش نکرده است. از سوی دیگر، پایگاه داده و اطلاعات Camera FV-5 نشان می‌دهد که Realme 12x 5G دارای یک دوربین پشتی با فاصله کانونی 28 میلی‌متری و دیافراگم f/1.8 خواهد بود.

انتظار می‌رود که این همان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی باشد. در این گواهی به یک دوربین سلفی با فاصله کانونی 26 میلی‌متری و دیافراگم f/2.0 نیز اشاره شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره مشخصات گوشی جدید ریلمی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید