0

ریلمی واچ 3 پرو رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ریلمی واچ 3 پرو رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 48


پس از مدت‌ها انتظار، ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 پرو معرفی شد. با ما همراه باشید تا با امکانات و مشخصات فنی این محصول جدید ریلمی آشنا شویم.

آبان تتر

بالاخره ریلمی از ریلمی واچ 3 پرو رونمایی کرد؛ ساعت هوشمندی که قرار است جایگزین ریلمی واچ 2 پرو باشد. این ساعت امکانات و مشخصات جذاب زیادی دارد از جمله صفحه نمایش بزرگ AMOLED و ماندگاری شارژ زیاد.

به گفته خود ریلمی، قابلیت تماس بلوتوث پرطرفدار این ساعت، صدایی بسیار شفاف و واضح دارد. این ساعت مجهز به جی‌پی‌اس است و گفته می‌شود که حرکات کاربر را به صورت دقیق دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

مشخصات ریلمی واچ 3 پرو

ریلمی واچ 3 پرو، طراحی مستطیل شکل با لبه‌های زاویه‌دار دارد و در دو رنگ مشکی و خاکستری تولید شده است. یک دکمه کنار صفحه نمایش این ساعت قرار دارد که از آن برای روشن کردن صفحه و گشتن در رابط کاربری استفاده می‌شود.

صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED این دستگاه رزولوشن 368×448 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتز دارد. روشنایی 500 نیتی و قابلیت همیشه روشن ماندن صفحه از سایر خصوصیات این محصول هستند.

امکانات این ساعت برای نظارت بر سلامت کاربر شامل حسگرهای اکسیژن خون و ضربان قلب هستند که در طی روز و همچنین هنگام خواب و در لحظات پراسترس وضعیت قلب و خون کاربر را تحت نظر دارند. این ساعت، قابلیت دنبال کردن چرخه‌های قاعدگی زنان را هم دارد.

بیشتر از 110 حالت ورزش در این ساعت پیاده‌سازی شده از جمله ورزش‌های محبوبی مثل دوچرخه سواری، دو، پیاده‌روی، الپتیکال (یا اسکی فضایی) و قایقرانی. این حالت‌های ورزشی مختلف با استفاده از الگوریتم‌های حرفه‌ای Cywee دنبال می‌شوند که داده‌هایی مفید و دقیق در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به ارتقای کارایی و تأثیر جلسات ورزشی کمک کند.

ریلمی ادعا می‌کند که باتری 325 میلی‌آمپر ساعتی واچ 3 پرو با حالت جی‌پی‌اس معمولی و قابلیت تماس بلوتوثی تا 10 روز ماندگاری دارد. سایر امکانات ریلمی واچ 3 پرو عبارتند از: پشتیبانی از Find My Phone، کنترل دوربین، هشدار، یادآور رویدادها، فلاش، تایمر، اعلان پیام‌ها، کنترل موسیقی، کرنومتر، یادآور نوشیدن آب و غیره.

قیمت این ساعت هوشمند 4999 روپیه اعلام شده اما در طرح ثبت نام اولیه، کاربران می‌توانند آن را به قیمت 4499 روپیه تهیه کنند. قرار است اولین فروش این ساعت ساعت 12 شب نهم سپتامبر (18 شهریور) شروع شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ریلمی واچ 3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید