0

ریلمی بادز T100 رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

ریلمی بادز T100 رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت
بازدید 167


برند ریلمی در کنار گوشی اقتصادی خود از ریلمی بادز T100 نیز رونمایی کرد. طبق گفته این برند، این ایرپاد 18 دلار قیمت خواهد داشت.

آبان تتر

ریلمی بادز T100 با طراحی مینیمال و قابلیت‌ حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی شد. این ایرپاد با قیمت تنها 18 دلار، طول عمر نسبتا بالایی دارد که آن را به یک هنذفری بی‌سیم ارزشمند تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: تشخیص حملات قلبی توسط اپل واچ جان شما را نجات می‌دهد

مشخصات ریلمی بادز T100

ریلمی Buds T100 دارای طراحی فانتزی، ارگونومی بالا، صدایی رسا و عمر طولانی باتری است و همه این مشخصات ارزش خرید آن را بالا می‌برند. این هدفون بی‌سیم یک درایور باس 10 میلی‌متری داشته که افزایش پایداری و کیفیت صدای آن را تضمین می‌کند.

دیافراگم درایور این گجت دارای ترکیب PEEK+TPU بوده که به بیس آهنگ عمق بیشتری می‌بخشد. به علاوه، ریلمی برای ارائه تجربه بهتر صوتی، سه پیش‌تنظیم اکولایزر مختلف را در برنامه اختصاصی Realme Link قرار داده است. این پیش‌تنظیم‌ها شامل حالت Bright برای وضوح بالاتر، Balanced برای افزایش تعادل و یک حالت برای افزایش باس و تقویت صدا است.

ریلمی بادز T100
مشخصات ریلمی بادز T100

هدفون بی‌سیم ریلمی Buds T100 دارای یک میکروفون برای دریافت صدا بوده و از قابلیت حذف نویز AI ENC نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت هنگام مکالمه، با تشخیص صدای شما از صداهای پیش زمینه و حذف صداهای مزاحم، کمک می‌کند در مکان‌های شلوغ صدای شما با وضوح بیشتری منتقل شود.

به علاوه، وجود تقویت‌کننده صدا نیز بر روی عملکرد کلی این ایربادز تاثیر زیادی دارد. این تقویت کننده صدا را از 97 به 102 دسی‌بل افزایش می‌دهد.

عمر باتری این ایربادز هم قابل قبول است. در صورت استفاده مداوم، هر کدام از ایربادها حدود 6 ساعت شارژدهی داشته و شارژدهی کلی این محصول به همراه کیس آن تا 28 ساعت است.

این هدفون بی‌سیم در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز ارائه خواهد شد. در نهایت باید گفت که فروش این محصول از 24 اوت در برخی از فروشگاه‌های منتخب شروع می‌شود.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال:

.

دیدگاه شما درباره‌ی این ایرپاد ریلمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید